خبرگزاری کار ایران

رسولی:

سال ۹۴ ثابت کردیم حتی اگر به خاتمی اجازه رفتن به یک مجلس ختم را ندهند، اصلاحات زنده است

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۴۷۶

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: با تمام موانعی که بود ثابت شد بر خلاف اظهارات افراطیون اصلاحات زنده است ولو اینکه اجازه ندهند رهبر اصلاحات از خانه‌اش به یک جلسه فاتحه‌خوانی برود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، حسن رسولی در گردهمایی اصلاح‌طلبان عنوان کرد: جریان اصلاحات در دوم خرداد ۷۶ پا به عرصه حیات گذاشت و در دهه ۷۰ با تمام موانعی که بود خوش درخشید. در دهه ۸۰ فرودهای داشتیم در دهه ۹۰ عبرت گرفتیم و در سال ۹۲ با راهبری مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و سید محمدخاتمی و عمل عارفانه عارف جریان اصلاحات موفق به نوسازی دولت شد.

او با اشاره به اینکه در سال ۹۴ به به‌سازی خانه ملت پرداختیم، گفت: با تمام موانعی که بود ثابت شد بر خلاف اظهارات افراطیون اصلاحات زنده است ولو اینکه اجازه ندهند رهبر اصلاحات از خانه‌اش به یک جلسه فاتحه‌خوانی برود. در سال ۹۶ بنا داریم در قالب گام سوم با سازماندهی و مدیریت دو پروژه بزرگ را با همکاری هم به اجرا درآورده و در دوره دوم انتخابات ریاست جمهوری به این دولت تداوم بدهیم و در پیمانی که با روحانی بسته‌ایم وفای به عهد کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: باید به سمتی حرکت کنیم که مسیر تداوم کشورداری خردمندانه و نیفتادن در دام دکترین کم خردی برای اداره ایران باشد.

او با اشاره به مواضع شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها یادآور شد: شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان صادقانه از روحانی حمایت کرده و می‌کند پیشنهاد جمعیت اصلاح‌طلبان در مورد ضرورت وجود کاندیدای تکاملی در جهت کمک به دولت بود و امیدوارم  با توجه به اراده رسانه‌های ظرف روزهای آینده و مناظره‌ها فضا انتخاباتی‌تر شود.

رسولی خاطرنشان کرد: پروژه دوم پارلمان شهری است در عین حال که اولویت انتخابات ریاست جمهوری است باید تلاش کنیم انتخابات شوراها ضمن اینکه مدیریت شهری مهم است اثر فزاینده بر انتخابات ریاست جمهوری داشته باشد و بتوانیم پس از غیبت اصلاح‌طلبان پاکدست و کا‌رآمد شورای شهر را همانند مجلس و دولت نوسازی کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد: پاک‌دستی و اصلاح‌طلبی متناسب با یکدیگر هستند تاکنون برای ایفای نقش در مدیریت شهری وظایفی همچون اولویت داشتن زنان و جوان را که مهمترین معیار شورای عالی بوده به خوبی طی کردیم.

او عنوان کرد: از لیست اصلاح‌طلبان به خاطر اینکه خودم در آن هستم دفاع نمی‌کنم اما وقتی محمود صادقی استاندار لرستان در دوره خاتمی بود کسی او را نمی‌شناخت و در مجلس ششم رای نیاورد اما شما امروز باعث شدید او مطهری دوم مجلس باشد.

رسولی گفت: به هر حال آنچه در تنظیم لیست صورت گرفته است بر اساس روشی دقیقی انجام شده و گزینشی روش‌مند بوده است. به گونه‌ای که حتی آقای موسوی‌لاری هم از حضور پسرش در لیست به خاطر بحث آقازادگی ممانعت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز