خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان کردستان مطرح کرد:

استان کردستان زمینه توسعه رشته سوارکاری را دارد

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۴۵۵

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در مجمع انتخابات هیأت سوارکاری استان کردستان که امروز در سالن جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد با تأکید بر لزوم توسعه سوارکاری گفت: استان کردستان زمینه توسعه رشته سوارکاری را دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حامد جولایی با تأکید بر رشته سوارکاری در آموزه های دینی افزود: سوارکاری و تیر اندازی و شنا از ورزش‌هایی هستند که پیامبر اسلام(ص) آموزش آن به فرزندان را لازم شمرده است.

وی با بیان اینکه اسب سواری در استان کردستان زبانزد بوده است، اظهار داشت: از پتانسیل و امکانات موجود باید به شیوه مناسب تری استفاده کرد.

جولایی با تأکید بر لزوم توسعه سوارکاری گفت: استان کردستان زمینه توسعه رشته سوارکاری را دارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان به لزوم توسعه رشته سوارکاری اشاره کرد و افزود: رشته سوارکاری باید در شهرستانها نیز فعال شود و 150 ورزشکار به صورت سازمان یافته در این رشته فعال هستند.

وی به لزوم همکاری سایر اعضاء تأکید کرد و گفت: رئیس هیأت باید با همکاری سایر اعضا از تمام امکانات موجود به شیوه مناسب استفاده کند.

گفتنی است در مجمع انتخاباتی هیات سوارکاری استان کردستان، فیض اله پیری با کسب 10 رأی مأخوذه به مدت چهار سال رئیس هیأت سوارکاری استان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز