خبرگزاری کار ایران

پیکارهای بین المللی ازبکستان؛

پایان روز نخست با یک نشان طلا برای جوانان ایران

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۴۵۰

نخستین روز از پیکارهای بین المللی جودو ازبکستان با یک نشان طلا برای جوانان ایران به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، نخستین روز پیکارهای بین المللی جودو ازبکستان در شرایطی امروز پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه در بخش مردان با انجام مبارزات 4وزن نخست به پایان رسید که آینده سازان جودو ایران موفق به کسب یک نشان طلا و یک عنوان هفتمی شدند.

بر اساس این گزارش سهیل جمال آبادی در وزن منهای 55 کیلوگرم و در حضور 13جودوکار، ابتدا جودوکاری از تاجیکستانی را مغلوب کرد، جمال آبادی در مبارزه دوم با شکست نماینده کشور میزبان به نیمه نهایی راه یافت. جوان شایسته ایران در دیدار نیمه نهایی منوچهر شیرین اف ازبک را از پیش رو برداشت و در فینال فیروز اوکلان اف از کشور میزبان را ایپون کرد و طلایی شد.

در جدول 16نفره وزن منهای 60کیلوگرم ابوالفضل محمودی در مبارزه نخست نتیجه را جودوکار کشور میزبان واگذار کرد و از دور رقابتها کنار رفت.

در وزن منهای 66 کیلوگرم جعفر فیروز آبادی پس از استراحت در دور نخست با قبول شکست برابر نماینده میزبان در جدول 19 نفره این وزن، از رسیدن به مدال بازماند.

رضا پارساپور در جدول 19نفره وزن منهای 73 کیلوگرم پس از استراحت در دور نخست جودوکار قرقیزستان را ایپون کرد، پارساپور با قبول شکست برابر سلطان اف ازبک در جدول شانس مجدد به مصاف دیگر نماینده کشور میزبان رفت و با شکست برابر این جودوکار به عنوان هفتم این وزن رسید. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز