خبرگزاری کار ایران

جنگ بزرگ پرسپولیس – فدراسیون بر سر گادوین منشا

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۴۱۵

عقد قرارداد داخلی پرسپولیس با منشا روشن می‌کند که این باشگاه برای اطلاعیه‌ای که فدراسیون فوتبال درخصوص منع جذب بازیکن خارجی توسط تیم‌های بدهکار صادر کرده، تره هم خرد نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مدیران سرخ بر همان مداری که برای خود تعیین کرده‌اند پیش می‌روند. بدون شک فدراسیون فوتبال با این اقدام در حال کاستن از احتمال محرومیت‌های سخت‌تر در آینده است و نمی‌خواهد وجهه فوتبال ایران در فضای بین‌المللی تخریب شود.

اقدامی که اجرای آن باید در اولویت فدراسیون فوتبال باشد و با سفارش‌های پشت پرده‌ای و حتی زور نباید عقب‌نشینی کند. اطلاعیه‌ای که از سوی فدراسیون فوتبال صادر شد نشان می‌داد که این ارگان با وجود ضعف‌های بیشمار اجرایی و کاستی‌های فراوان در اداره فوتبال ایران که جای بحث بسیار دارد، درصدد اقدامی شایسته است اما ظاهرا باشگاه پرسپولیس هیچ ابایی از عقد قرارداد با بازیکنان خارجی ندارد و می‌کوشد با دور زدن قانون همچنان به جذب بازیکنان خارجی اقدام کند.

پس از اینکه منشا به باشگاه پرسپولیس رفت و با این تیم داخلی بست انتظار می‌رفت که فدراسیون فوتبال در این خصوص موضع‌گیری کند اما سکوت تنها چیزی بود که از مسئولان شنیده شد و به نظر می‌رسد مهدی تاج بار دیگر موضع انفعال پیشه کرده و نمی‌خواهد در فوتبال ایران اقدامی ماندگار انجام دهد و شاید از هجمه‌هایی که علیه‌اش ایجاد می‌شود واهمه دارد. بدون شک فدراسیون فوتبال با این سیاستگذاری هرگز به جایگاهی نخواهد رسید و فوتبال ایران همچنان دور باطل خواهد زد و از فردا دیگر تیم‌های بدهکار هم به سراغ بازیکنان خارجی می‌روند و به اطلاعیه‌های فدراسیون فوتبال می‌خندند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز