خبرگزاری کار ایران

سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه‌ای هشدار داد:

احتمال وقوع صاعقه و سیلاب در 5 استان

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۳۹۴

سازمان هواشناسی کشور در اخطاریه‌ای اعلام کرد که بعداز ظهر امروز و طی روز جمعه در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب و غرب کرمان، شمال وشرق هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب اصفهان با رشد ابرهای جوششی، توفان تندری پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایلنا، سازمان هواشناسی کشور با صدور اخطاریه‌ای اعلام کرد که ،از  بعداز ظهر امروز و طی روز جمعه در جنوب سیستان و بلوچستان ، جنوب و غرب کرمان ، شمال وشرق هرمزگان، جنوب شرق فارس و جنوب اصفهان با رشد ابرهای جوششی، توفان تندری پیش بینی می‌شود.

بر اساس این اخطاریه،  بنابراین در برخی نقاط در مناطق یاد شده رگبار شدید و موقت باران و وزش باد شدید و احتمال وقوع صاعقه و سیلاب ناگهانی وجود دارد. همچنین امروز، پنجشنبه 21 اردیبهشت ماه در نواحی شمالی آذربایجان شرقی و غربی با رشد سامانه تندری نیز احتمال سیلاب موقت و ناگهانی پیش‌بینی می شود.

روز جمعه بارش باران همراه با رعد و برق گاهی وزش باد شدید با احتمال جاری شدن سیلاب در مسیل‌ها و رودخانه‌ها در نوار شمالی کشور در استان‌های اردبیل، نواحی شمالی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و قزوین پیش بینی می شود. از این رو توصیه می شود جهت جلوگیری از خسارت‌های احتمالی تمهیدات لازم بکار گرفته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز