خبرگزاری کار ایران

شکایت کاپیتان سابق پرسپولیس از سرخپوشان مشهدی

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۳۸۲

هافبک فصل گذشته پدیده مشهد از مسئولان این باشگاه به شدت دلخور است و برای همین قصد ندارد به فعالیتش در این تیم ادامه دهد.

مهرداد کفشگری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص آخرین وضعیت خود اظهار داشت: وضعیت خوبی دارم و تمریناتم را به شکل منظم پیگیری می‌کنم تا با آمادگی کامل برای فصل جدید بتوانم برای تیم جدیدم که به زودی انتخاب می‌کنم مفید باشم.

وی در مورد شرایط خود در پدیده گفت: سال خوبی در پدیده نداشتم و پس از پایان لیگ دیگر کاری به این تیم ندارم. متاسافنه از فصل گذشته حدود 50 تا 55 درصد دریافتی داشتم و بقیه مطالباتم را پرداخت نمی‌کنند. حتی کسی نیست که پاسخگو باشد. برای همین تصمیم گرفتم از این باشگاه شکایت کنم.

هافبک فصل گذشته پدیده در مورد اینکه با این تیم قرارداد دارد یا نه عنوان کرد: قراردادم با پدیده تمام شده است و دیگر حتی یک روز هم حاضر نیستم در این تیم بمانم.

کفشگری درباره سایر پیشنهاداتش هم خاطر نشان کرد: چند پیشنهاد از تیم‌های تهرانی و شهرستانی دارم که مشغول بررسی آنها هستم ولی اولویتم برای فصل آینده حضور در تهران و بازی برای یکی از تیم‌های تهرانی است.

وی در رابطه با انتقاداتی که نسبت به جشن قهرمانی پرسپولیس و عدم حضور هانی نوروزی داشته بود عنوان کرد: دیگر آن قضیه گذشته است و به دست فراموشی سپرده شد. اینکه چه کسی مقصر است اهمیتی ندارد. مهم این است که دل یک بچه یتیم را شکستند و بعد از چند روز همه چیز فراموش شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز