خبرگزاری کار ایران

صبح امروز اتفاق افتاد ؛

تجمع کارگران نی شکر هفت تپه در اعتراض به نصب دوربین مدار بسته در محل کارشان

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۳۵۶

صبح امروز کارگران بخش صنعتی مجتمع کشت‌و صنعت هفت تپه در اعتراض به آنچه امنیتی شدن محل کار خود عنوان می کنند در محل ورودی درب کارخانه تجمع کردند.

به گزارش ایلنا، صبح امروز پنجشنبه (۲۱اردیبهشت ماه) کارگران بخش صنعت مجتمع کشت‌و صنعت هفت تپه  که تعداد آنها به حدود ۶۰۰ نفر گزارش می شود در اعتراض به آنچه امنیتی شدن محل کار خود عنوان می کنند در محل ورودی درب کارخانه مقابل ساختمان اداری تجمع کردند.

بر پایه گزارش  کارگران ، کارفرمای بخش خصوصی کارخانه اخیرا با کار گذاشتن دوربینهای  مدار بسته  فضای کار کار وکارگران را امنیتی کرده که این  موضوع باعث اعتراض کارگران شده است.

به گفته آنها یکی از اساسی ترین نیازهای واحدهای صنعتی و کارخانه ها، تضمین امنیت و نظارت مناسب از این اماکن است ،اما  کارفرما با نصب این دوربینها فضای امنیتی  خاصی را ایجاد کرده  وکارگران را نگران امنیت شغلی خود کرده است.

طبق اظهارات معترضین ترس از اخراج بازده کاری کارگرانی قرار دادی وروزمزی که فاقد  قرار داد کار معتبر وقانونی هستند را کم کرده است.

کارگران معترض مدعی‌اند از زمانی که دوربین های مدار بسته در محل کارشان نصب شده است حدود ۳۰ نفر از کارگران از کار اخراج ویا معلق از کار شده اند.

معترضین در ادامه سخنان خود با بیان اینکه کارگران در اجتماع امروز خود همچنین خواستار  مطالبات معوقه خود هستند ، افزود: دست‌کم پاداش وبهربرداری  سال‌های ۹۴ و ۹۵ به  همراه دو  تا سه ماه مزد معوقه از کارفرما طلبکاریم.همچنین حق بن همه کارگران مجتمع هفت تپه از اسفند ماه سال گذشته پرداخت نمی شود.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز