خبرگزاری کار ایران

بیستمین جشنواره تئاتر دانشگاهی به روز هفتم رسید

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۳۳۶

در هفتمین روز جشنواره تئاتر دانشگاهی ۵ اثر نمایشی در بخش اجرای صحنه و ۲ اثر در بخش نمایشنامه‌خوانی روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، در روز پنجشنبه، ۲۱ اردیبهشت، همزمان با هفتمین روز از جشنواره، مرکز تئاتر مولوی، تالار حافظ، سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران، سالن خورشیدی تماشاخانه هنر میزبان اجراهای جشنواره تئاتر دانشگاهی خواهند بود.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده، نمایش «کار خانگی» به کارگردانی نرگس بهروزیان، در ساعت ۱۶:۳٠ و ۲٠ در سالن اصلی و نمایش «آن» نوشته و کاری از همایون حجازی‌نیا، ساعت ۱۷ در سالن کوچک مرکز تئاتر مولوی اجرا می‌شود.

نمایش «کشیده» به نویسندگی و کارگردانی امیر نجفی زیارانی، در ساعت ۱۸:۳٠ و ۲٠ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران، نمایش «ابوشاه» نوشته آلفرد ژاری و کارگردانی اسماعیل موحدی در دو سانس ۱۷:۳٠ و ۱۹:۳٠ در تالار حافظ و نمایش «پا» به نویسندگی و کارگردانی آرمین حمدی‌پور، ساعت ۱۵ و ۱۷ در سالن خورشیدی تماشاخانه هنر روی صحنه می‌رود.

همچنین در روز پنجم در بخش روخوانی کاندیداهای رادی دو نمایشنامه «مکان.تهران» نوشته حسین برفی نژاد و «ذبیح» به نویسندگی صبوره رنگرز خوانش می‌شود.

بیستمین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به دبیری مهدی گمار از ۱۵ اردیبهشت در تهران آغاز و ۲۳ اردیبهشت ماه با برگزاری اختتامیه در تالار وحدت به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز