خبرگزاری کار ایران

با همکاری یونیدو خانه خلاقیت در سنندج دایر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۶۴

در جلسه‌ای که با حضور نماینده سازمان صنعتی ملل متحد (یونیدو) و مدیران در استانداری کردستان برگزار شد، ایده‌های یونیدو برای تیدیل عمارت مشیردیوان سنندج به خانه خلاقیت که ترکیبی از فرهنگ، صنایع دستی، گردشگری و تجارت خواهد بود، مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری بر تدوین و زمانبندی هرچه سریعتر برنامه عمل و تعیین وظایف هرکدام از دستگاه های استان و یونیدو در هر سه زمینه ایجاد خانه خلاقیت، عسل و IT که در کردستان مد نظر دارند تاکید کرد.

حسین فیروزی ضمن تعهد نسبت به انجام وظیفه دستگاه های استان، نسبت به متعهد بودن یونیدو به تهعدات خود ابراز امیدواری نمود و از این سازمان خواست اقدامات خود را هرچه سریعتر آغاز نماید.

وی در ادامه با اشاره به اینکه استان در حوزه IT به تعهدات خود عمل کرده از کم کاری یونیدو در این زمینه گله مند شد و افزود: این گله مندی برای ناامید کردن دوستان نیست، فقط می خواهیم این اطمینان را ایجاد کنیم که استان برای اجرای هر سه برنامه توافق شده، آماده و مصمم است تا جایی که بهترین ساختمان استان را در اختیار طرح تکاپو قرار داده ایم.

فیروزی همچنین کیفیت بسیار بالا و خاصیت دارویی عسل طبیعی کردستان را یکی دیگر از ظرفیت های استان ذکر و خاطرنشان کرد: کردستان، هم در حوزه IT و هم درحوزه زنبورداری و تولید عسل زمینه کاری خوبی دارد.

معاون استاندار کردستان، شرکت برنامه برنامه نویسی «ژوری مانگ» را نمونه ای از خلاقیت بالای جوانان کردستان عنوان کرد و اظهار داشت: ما برای اتصال این خلاقیت به جهان و نیز در زمینه آموزش و بازرگانی به کمک یونیدو نیاز داریم.

شایان ذکر است در این جلسه، بر تسریع تعمیرات عمارت مشیردیوان و افزایش توان رقابت با سایر استان های کشور برای ایجاد خانه خلاقیت که حلقه اتصال استان به جهان است، تاکید شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز