خبرگزاری کار ایران

دست‌های ۳۷ هنرمند روی دیوار گالری فردا می‌رود

asdasd
کد خبر : ۴۸۸۲۵۷

گالری فردا در نمایشگاهی با عنوان «دست‌هایم» آثار ۳۷ هنرمند را به نمایش می‌گذارد.

به گزارش ایلنا؛ گالری فردا در نمایشگاهی که جمعه پیش رو افتتاح خواهد شد، آثاری از ۳۷ هنرمند جوان را روی دیوار خواهد برد. در این آثار، هر یک از این هنرمندان دست خود را با برداشت خود از این عضو بدن کشیده و به نمایش درمی‌اورد.

این آثار که با نظارت و کیوریتوری «بامداد رضوانبان» خلق شده است، در ادامه نمایشگاهی است که این هنرمندان سال قبل و تحت عنوان "سلف پرتره" خلق کرده بودند. در این نمایشگاه هر یک از این هنرمندان دست خود را با تکنیک و متریالی که با آن راحت‌تر کار می‌کنند، به تصویر کشیده و برای نمایش عرضه کرده‌اند.

لاله ماهر یکی از هنرمندانی که در این نمایشگاه حضور دارد در توضیح این نمایشگاه نوشته است: «کودک که بودیم دست‌های ما در بازی نور و سایه جان می‌گرفتند و دنیای کودکانه‌مان را به تصویر می‌کشیدند.کودکان ما امروز با همان دست‌ها فضای مجازی را به جای تخیل خویش به بازی می‌گیرند. وجه مشترک ما دستهاست ... گره‌ای برای پیوند نسل‌ها»

سارا آتش‌هوش، مهسا اینانلو، مریم اسکندری، کوثر برکتی، ستایش بناساز، داوود پیراسبقی، فرهاد توکلی، زهراجعفری، مونا حسین‌زاده، سمیه رحمانی، سلاله رستمی، آرش رضاپور، ستاره رضایی، مهسا رحیمی، شهرزاد زمهریری، مریم زحمتکش، زهرا زمانی، مهدیه ساقیان، سیناسالاری، ملیسا صباغی، بیتا صفایی، زینب رهبری‌خواه، احمد صفری، آزاده طاهریان، ملیکا طهماسبی، احسان علیزاده، رضاعمادی، سپیده فیروزی، سلیمان فرخی، داوود کاظمی‌کیا، ساحل گازرانی، شهرزاد گردبگلی، لاله ماهر، حمیدرضا محمدی، محسن نویدی، سهراب نبی‌پور و ملیحه نعمتی هنرمندانی هستند که در این نمایشگاه حضور دارند.

این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۸ اردیبهشت در گالری فردا برپا شده است و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی ۶، پلاک دو واحد ۲ مراجعه کنند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با تلفن ۸۶۰۷۲۶۰۲ تماس بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز