خبرگزاری کار ایران

دانشجوی دانشگاه تبریز دانشجوی نمونه کشوری شد

کد خبر : ۴۸۷۵۶

بر همین اساس حمید پایا، دانشجوی دوره دکتری رشته تغذیه دام دانشگاه تبریز به عنوان دانشجوی نمونه کشوری در سال ۱۳۹۱ انتخاب شد.

ایلنا- تبریز: در مراسم تجلیل از دانشجویان نمونه کشوری که با حضور دکتر محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهور، کامران دانشجو، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و محمدحسن طریقت منفرد، سرپرست وزارت بهداشت برگزار شد با اهدای لوحی حمید پایا، دانشجوی دوره دکتری رشته تغذیه دام دانشگاه تبریز به عنوان یکی از این دانشجویان نمونه معرفی شد.

به گزارش ایلنادر بخشی از لوح سپاس حمید پایا که به امضای وزیر علوم رسیده، آمده است، کسب عنوان دانشجوی نمونه کشور، که حاصل خود باوری و تلاش ارزشمند شما در راه کسب علم و دانش، توأم با معنویت می‌باشد نیز نمونه‌ای از این حرکت آگاهانه و با بصیرت می‌باشد.

همچنین در بخش دیگری از این لوح تقدیر تاکید شده است، یقینا دانشجویان نمونه کشوری از سرمایه‌های گرانبهای ایرانی هستند که شایسته حمایت همه جانبه مسئولین امر هستند.

بر اساس این گزارش این دانشجوی دانشگاه تبریز همچنین در سال جاری به عنوان پژوهشگر فعال استان آذربایجان شرقی و در طول سال‌های ۸۹، ۹۰ و ۹۱ بعنوان برگزیده سومین، چهارمین و پنجمین جشنواره ملی حرکت از سوی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری انتخاب شده بود.

چاپ ۳ مقاله در مجلات ISI، یک مقاله در در مجلات علمی و پژوهشی، ۲ مقاله در مجلات علمی-ترویجی، ۱۲ مقاله در کنفرانس‌های بین المللی و ۶ مقاله در کنفرانس‌های ملی داخل، تألیف یک فصل کتاب با استاد راهنمایی اکبر تقی‌زاده از دیگر موفقیت‌های علمی و آموزشی این دانشجو در سال‌های اخیر بوده است.

از سوابق وی می‌توان به عضویت در کمیته حمایت و نظارت بر انجمن‌های علمی-دانشجویی دانشگاه در سال تحصیلی ۸۸-۸۷، دبیر کل انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه تبریز در طول سال‌های ۸۸ تا ۹۱، عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه تبریز از سال ۸۹ تا کنون و دبیر منطقه ۲ کشوری در فعالیت‌های انجمن‌های علمی دانشجویی اشاره نمود.

حمید پایا متولد ۱۳۶۰ شهر تبریز به ترتیب در سال‌های ۸۲ و ۸۶ موفق به اخذ مدرک کار‌شناسی و کار‌شناسی ارشد در رشته مهندسی کشاورزی-علوم دامی و تغذیه دام شده است و در حال حاضر در دانشگاه تبریز در مقطع دکتری شاغل به تحصیل است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز