خبرگزاری کار ایران

با حکم شریعتمداری؛

رئیس ستادهای مردمی حسن روحانی در گیلان منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۵۴۲۰

غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی به‌عنوان رئیس ستادهای مردمی دکتر حسن روحانی در استان گیلان منصوب شد

به گزارش ایلنا از رشت، در حکمی از سوی محمد شریعتمداری، رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی به‌عنوان رئیس ستادهای مردمی حسن روحانی در استان گیلان منصوب شد.

متن حکم به این شرح است:

بسمه تعالی

جناب آقای غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی؛

در آستانه خلق حماسه پرشور مردم قهرمان ایران اسلامی و برگزاری انتخاباتی آزاد،سالم و قانون مدار به موجب حکم شماره 108/رح مورخ 1396/2/2 ستاد انتخاباتی دوره دوازدهم ریاست جمهوری حضرت حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی تشکیل گردید و حسب نظر ایشان وظیفه اصلی خود را زمینه سازی و استقبال از حضور اثر بخش همه ایرانیان در صحنه سرنوشت ساز انتخابات در چارچوب قانون،رعایت حقوق شهروندی،دسترسی به اطلاعات درست و حراست از فضای اخلاقی و کرامت انسانی در رقابتهای انتخاباتی با بهره گیری از اندیشه و ابتکار جوانان و فرهیختگان از همه گروه های اجتماعی می داند.

در راستای تحقق این اهداف،بدینوسیله جنابعالی به سمت رئیس ستادهای مردمی جناب آقای دکتر حسن روحانی در استان گیلان منصوب می گردید.

امید است با استعانت از درگاه الهی و به کارگیری تمام توان و بهره مندی از همکاران مجرب و شایسته و موج عظیم نیروهای داوطلب در انجام این وظیفه خطیر موفق باشید.

محمد شریعتمداری

رئیس ستاد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز