خبرگزاری کار ایران

کنسرت گروه گلاره در خرم آباد لغو شد؛

آیت‌الله میرعمادی: شادی مردم در گرو اشتغال جوانان است نه برگزاری کنسرت‌ها

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۸۴۹

آیت‌الله میرعمادی گفت: در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری قرار داریم و برگزاری کنسرت باعث برهم خوردن آرامش جامعه است و شادی مردم در گرو اشتغال جوانان است نه برگزاری کنسرت‌ها.

به گزارش ایلنا، گروه موسیقی محلی "گلاره" در خرم آباد به سرپرستی فاطمه بهاروند در سال 94 فعالیت خود را بطور جدی با برگزاری کنسرت خیریه به نفع کودکان سرطانی خرم آباد، شروع کرد.

گروه گلاره کنسرت‌هایی در شهرهای مختلف از جمله تهران، کردستان، لرستان و غیره اجرا کرده است که با استقبال پرشور علاقمندان روبرو شده است.

این گروه از بانوان جوان خرم آبادی هدف خود را علاوه بر موسیقی، ترویج فرهنگ، پوشش و آداب و سنن دیار کهن لرستان برشمردند.

بانوان لر قرار بود در 14 و 15 اردیبهشت در تالار شهید آوینی ارشاد برای هواداران خود اجرا داشته باشند که چند روز قبل از اجرا، بدلیل مخالفت نماینده ولی فقیه در خرم آباد لغو شد.

آیت‌الله میرعمادی در این زمینه گفت: در آستانه انتخابات سرنوشت‌ساز ریاست جمهوری قرار داریم و برگزاری کنسرت باعث برهم خوردن آرامش جامعه است و شادی مردم در گرو اشتغال جوانان است نه برگزاری کنسرت‌ها، آن هم کنسرت‌هایی که چند خانم را بیاوریم و به بهانه فرهنگ و هنر نوازندگی کنند و آواز بخوانند، این  کارها فقط آزردگی خاطر مومنان را فراهم می آورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز