خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله غرویان در گفت‌وگو با ایلنا:

قالیباف بجای اتهام‌زنی بهتر بود برنامه ارائه می‌کرد/ دروغگویی زیبنده نامزدهای ریاست جمهوری نیست

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۱۶۴

یک استاد حوزه و دانشگاه تاکید کرد: بهتر بود آقای قالیباف بجای مچ‌گیری و اتهام‌زنی، برنامه و راه‌حل ارائه می‌کرد.

آیت‌الله محسن غرویان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا، درخصوص نخستین مناظره کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌ مردم توقع نداشتند که برخی از نامزدها دائما به دولت حمله کنند و مچ‌گیری را سرلوحه کار خودشان قرار دهند.

او ادامه داد: متاسفانه این مسئله رخ داد و برخی از نامزدها به دولت حمله کردند و به دنبال مچ‌گیری بودند که این مسئله انعکاس خوبی در میان مردم نداشت.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به انتظارات مردمی از کاندیدها اظهار داشت: مردم دوست دارند که نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری، برنامه‌ها و راه‌حل‌هایشان را برای خروج کشور از معضلات و مشکلات بیان کنند نه آنکه دائما به دولت حمله کنند.

غرویان با بیان اینکه آقایان روحانی و جهانگیری جانانه از خدمات دولت یازدهم دفاع کردند، تصریح کرد: آقای روحانی در این مناظره رسما گفتند که بسیاری از اتهامات مطرح شده درخصوص دولت دروغ است و یادآور شدند که دروغگویی زیبنده نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و جمهوری اسلامی ایران نیست.

او با بیان اینکه حجت‌الاسلام رئیسی نسبت به آقای قالیباف عملکرد متعادل‌تری داشت، خاطرنشان کرد: بهتر بود آقای قالیباف بجای مچ‌گیری و اتهام‌زنی، برنامه و راه‌حل ارائه می‌کرد. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز