خبرگزاری کار ایران

مدافع هافبک تیم فوتبال نفت آبادان:

برای تک رقمی کردن جایگاه‌مان تلاش می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۸۲۶۷۴

مدافع هافبک تیم فوتبال نفت آبادان با بیان این که نتایج دو بازى آینده جهت تک رقمی شدن جایگاه مان در جدول رده بندی مهم است، گفت: برای رسیدن به این مهم تمام تلاش مان را خواهیم کرد.

محمد پورمحمد در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط این تیم پیش از مصاف با فولاد، اظهار کرد: خدا را شکر  با توجه به برد هفته گذشته برابر تیم خوب سایپا و تثبیت تیم در لیگ، از لحاظ روحى روانى در شرایط بسیار خوبی به سر می بریم. این هفته تمرینات منظمى را پشت سر گذاشته ایم و برای بازی با تیم خوب فولادخوزستان آماده می شویم.

وی با بیان این که نتایج دو بازى آینده جهت تک رقمی شدن جایگاه مان در جدول رده بندی مهم است، گفت: برای رسیدن به این مهم تمام تلاش مان را خواهیم کرد.

مدافع هافبک تیم فوتبال نفت آبادان در ارزیابی از تیم فولاد نیز گفت: فولاد تیم بسیار خوبی است و  این  فصل  بازی هاى بسیار خوبى را هم از خود نشان داده است ولى ما هم صنعت نفت هستیم و در مقابل فولاد در داربى خوزستان به دنبال برد هستیم تا به جایگاه تک رقمى نزدیک تر شویم.

وی افزود: صنعت نفت آبادان یک تیم ریشه دار، پر هوادار و بسیار دوست داشتنى است و واقعا حیف است که مسوولان این تیم را تنها بگذارند به صورتی که یک سال در لیگ برتر باشد و برای یکى دو سال در لیگ یک فعالت کند.تنها دلخوشى مردم آبادان همین فوتبال است، پس همه باید به این تّم کمک کنند.

پورمحمد ادامه داد: مسوولان باید یک تیم خوب براى فصل آینده آماده کنند، چرا که صنعت نفت مثل تیم هاى بزرگ و  ریشه دار دیگر است و مطمعن باشید در  طى فصل هاى آینده حرف هاى زیادى براى گفتن دارد و باعث شادى دل آبادانى ها می شود.

وی در پاسخ به این سوال که چرا طی هفته های اخیر کمتر به شما بازی رسیده است، گفت: وظیفه بازیکن تمرین کردن است و انجام کارهایى که کادر فنى از او می خواهد. من در 2 بازى بازى حضور نداشتم و در چهار پنج دیداری که به عنوان یار تعویضى وارد بازى شدم، تمام تلاشم را انجام دادم که بتوانم به تیم کمک کنم و مثمرثمر باشم. به هر حال این نظر آقاى کریمى است که من بازى کنم یا نکنم. من بازیکنم و به نظر سر مربى تیم احترام میگذازم، چرا که سرمربی حق انتخاب دارد و حتما صلاح این بوده که از من استفاده نکند. من تمام تلاشم را خواهم کرد که در 2  بازى آینده جهت کمک به تیم، نظر آقای کریمی را جلب کنم.

وی همچنین در خصوص ادامه همکاری با نفت آبادان عنوان کرد: امسال قراردادم با باشگاه تمام مى شود. من خیلى خوشحالم که سه فصل در خدمت تیم صنعت نفت بودم. نفت آبادان را تیم خودم میدانم و برای فصل آینده، اولویت اولم با نفت آبادان است. تا به این جا از ٢ تیم پیشنهاد دارم ولی منتظر هستم تا لیگ به پایان برسد و سپس برای فصل آینده تصمیم بگیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز