خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت وگاز کارون خبرداد:

ثبت رکورد 180 عملیات تعمیری بر روی چاه‌های شرکت نفت و گاز کارون

asdasd
کد خبر : ۴۸۱۷۶۷

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون از ثبت رکورد 180 عملیات تعمیری توسط دستگاه لوله مغزی سیار بر روی چاه‌های این شرکت در سال 1395 خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، محسن دهان زاده گفت: این عملیات طی یک سال گذشته با حدود 1200  دکل روز و با هدف حفظ و افزایش ظرفیت تولید نفت خام انجام شد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن 57 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در بیش از 90 مورد از عملیات فوق، از دستگاه‌های سیار فرآورش نفت(MOT ) استفاده شده، اظهارداشت: به‌کارگیری دستگاه‌های فرآورش سیار در این اقدامات موجب بازیافت بیش از 118 هزار بشکه نفت گردیده و تمامی این موارد در شرایط ایمن و بدون حادثه و به منظور جلوگیری از سوزاندن نفت در گودال سوخت و اجتناب از آلودگی زیست‌محیطی انجام شده است.

دهان زاده افزود: در سال 1395 همچنین 27 حلقه چاه با 116 دکل روز با به‌کارگیری بسته سیار تولید و تزریق نیتروژن و بدون استفاده از دستگاه لوله مغزی سیار تعمیر شد.

وی تصریح کرد: مجموع تعمیرات صورت گرفته باعث افزایش 92 هزارویکصد بشکه در روز به ظرفیت تولید نفت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون شده است که تحقق این دستاورد حاصل  برنامه‌ریزی و تلاش کلیه واحدهای فنی، عملیاتی و پشتیبانی این شرکت و مدیریت امور فنی مناطق نفت‌خیز جنوب به ویژه معاونت مهندسی نفت و حفاری بوده است.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز کارون خاطرنشان کرد: توان تولید نفت خام این شرکت هم اکنون بیش از یک‌میلیون و سی‌وپنج هزار بشکه در روز است که از میدان‌های اهواز، منصوری، رامین و آبتیمور استحصال می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز