خبرگزاری کار ایران

کاتب در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد:

پیشنهاد عدم پخش زنده مناظره‌ها پیشنهاد دولت نبوده است/ تصمیم‌گیری مجدد درباره نحوه پخش مناظره‌های تلویزیونی در جلسه فردا کمیسیون تبلیغات

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۶۹۶

عضو هیات نظارت بر عملکرد سازمان صداوسیما در مجلس شورای اسلامی از تصمیم‌گیری مجدد کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری در باره نحوه پخش مناظره‌ها در جلسه فردای این کمیسیون خبر داد.

غلامرضا کاتب در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری به‌منظور تصمیم‌گیری درباره پخش زنده مناظره‌های تلویزیونی این انتخابات گفت: هنوز مشخص نیست که چه کسی به‌عنوان نماینده قوه مقننه در این جلسه حضور خواهد داشت اما به هر حال یا بنده یا آقای قاضی‌زاده هاشمی نماینده فریمان در این نشست حضور خواهیم یافت.

نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوال درباره جزئیات تصمیم‌گیری روز گذشته این کمیسیون اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: آقای قاضی‌زاده در این جلسه شرکت کرده بودند اما قرار است فردا مجدداً تشکیل جلسه داده و در این رابطه تصمیم‌گیری شود.

کاتب در پایان تصریح کرد: هنوز تصمیم‌گیری درباره نحوه پخش مناظره‌های تلویزیونی قطعی نشده و قرار است در جلسه فردا دوباره در این رابطه بحث شود و تصمیم‌گیری کنیم که این مناظره‌ها به‌صورت زنده پخش شود یا ضبط‌شده.

به گفته این عضو هیات نظارت بر عملکرد سازمان صداوسیما در مجلس، پیشنهاد عدم پخش زنده مناظره‌های انتخاباتی از سوی وزیر کشور و نماینده دولت مطرح نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز