خبرگزاری کار ایران

کوین اسپیسی مجری جایزه تئاتری «تونی» شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۰۵۰۰

کوین اسپیسی که سابقه‌ای طولانی از حضور بر روی صحنه تئاتر و کسب جایزه تونی را هم در کارنامه خود دارد، اجرای مراسم هفتاد و یکمین جوایز تونی – معروف به اسکار تئاتر برادوی – را به عهده گرفت.

به گزارش ایلنا، اسپیسی 57 ساله، ستاره سریال پربیننده «خانه پوشالی» در سال 1991 برای بازی در نمایش «گمشده در یانکرز» جایزه تونی همان سال را از آن خود کرد.

او تا امروز، در شش نمایش تولید تئاتر برادوی روی صحنه رفته است. جوایز تونی امسال در تاریخ 11 ژوئن (21 خرداد) در نیویورک برگزار می‌شود و بخش عمده آن به صورت زنده از شبکه تلویزیونی «سی بی اس» روی آنتن می‌رود.

به گزارش «نیویورک تایمز»، کوین اسپیسی از نظر اهالی تئاتر برادوی گزینه‌ای نامتعارف و عجیب برای مراسم اهدای جوایز تخصصی این حوزه به شمار می‌رود.

سال گذشته پوشش تلویزیونی مراسم «تونی» با حضور نمایش محبوب «همیلتون» حدود هفت میلیون بیننده داشت. اما امسال برگزارکنندگان «تونی» نگران کاهش یافتن تعداد تماشاگران این رویداد فرهنگی ـ هنری هستند. سال گذشته «جیمز کوردون» مجری‌گری این مراسم را بر عهده داشت. شاید مسئولین «تونی» برای اطمینان از جذب مخاطب «اسپیسی» را که جزو بازیگران طراز اول محسوب می‌شود به عنوان مجری انتخاب کرده‌اند.

اسپیسی بیش از یک دهه مدیریت هنری «اولد ویک تئاتر» در لندن را به عهده داشته است.  اسپیسی همچنین تا امروز، دو جایزه اسکار برای ایفای نقش در فیلم‌های «مظنونین همیشگی» (1996) و «زیبای امریکایی» (2000) را با خود به خانه برده است.  

جوایز امسال به نمایش‌های برگزیده‌ای که از 29 آوریل 2016 تا 27 آوریل 2017 روی صحنه برادوی اجرا رفته‌اند، اهدا خواهد شد. فهرست نهایی نامزدها در تاریخ دوم ماه مه (12 اردیبهشت) اعلام می‌شود.

پخش تلویزیونی مراسم سهم بسزایی در فروش تئاتر برادوی دارد؛ چرا که فرصتی را برای معرفی بسیاری از نمایش‌ها و موزیکال‌های کم‌تر شناخته‌شده که روی صحنه هستند فراهم می‌کند. به‌ویژه این که چنین فرصتی می‌تواند به افزایش شمار مخاطبان اجراهای انفرادی و مستقل کمک شایانی کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز