خبرگزاری کار ایران

تاسیس این باشگاه آمار بزه‌کاری را کاهش داد

رمضانی: خونه به خونه مدعی صعود به لیگ برتر است

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۷۵۴

دستیار نادر دست نشان در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای جدال برابر مس کرمان توضیح داد.

به گزارش ایلنا، خونه به خونه بابل در روزهای پایانی لیگ به عنوان مدعی توانسته همچنان شانس صعود به لیگ برتر را برای خود متصور شود. آنها بعد از برد پرگل برابر صدرنشین لیگ، این هفته نیز تیم مدعی مس کرمان را شکست دادند. در لحظات پایانی این جدال عمار رمضانی، کمک جوان خونه به خونه در اعتراض به تصمیم داور از سوی اکبریان اخراج شد. اخراجی که البته با تداوم اعتراض او با دخالت دست نشان همراه شد تا او این مربی را به بیرون هدایت کند. رمضانی در خصوص شرایط خونه به خونه و همچنین اتفاقات حاشیه‌ای جدال با مس کرمان صحبت کرد که در ادامه می‌خوانید.

وی در خصوص جدال برابر مس کرمان و پیروزی شیرین مقابل این تیم گفت: بازی خارج از خانه سختی مقابل مس کرمان داشتیم .این بازی برای بچه ها حکم بازی مرگ و زندگی داشت، بچه ها در این بازی از جان مایه گذاشتند و تصمیمات درست کادر فنی و همچنین مربی باعث شد که ما برابر حریف بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

رمضانی مدعی است اکنون خونه به خونه هم شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر خواهد داشت: ما 3 بازی سخت پیش رو داریم . بازی که با فجر سپاسی مطمئنا سخت‌تر از دیگر بازی‌های ماست. با این حال برای صعود به لیگ برتر باید از جدال‌های باقی مانده با حداکثر امتیاز خارج شویم و به پشتوانه هواداران و تلاش بازیکنان این مساله دور از ذهن نخواهد بود.

کمک مربی جوان خونه به خونه بابل در خصوص درگیری و اخراج در دقایق پایانی جدال برابر مس کرمان گفت: درگیری نبود. بنده 13 سال در کنار آقای دست‌نشان کار می‌کنم و جوان‌ترین مربی ایران محسوب می‌شوم. به هیچ عنوان امکان ندارد نسبت به دستورات ایشان گستاخی داشته باشم و حکم پدر را برای من دارند.

وی ادامه داد: در آن صحنه بازیکن مس خطای ناجوانمردانه‌ای روی بازیکن ما صورت داد و بعد از آن من به داور اعتراض کردم. داور گفت چرا پرخاشگری می‌کنی و این مساله باعث اخراجم شد و با توجه به شرایط بازی آقای دست نشان مرا به بیرون هدایت کردند. با این حال به رسم ادب در پایان بازی نزد آقای اکبریان رفتم و بابت رفتارم در آن لحظه از ایشان عذرخواهی کردم.

رمضانی معتقد است حضور خونه به خونه توانسته ضمن پویایی ورزش بابل باعث شود تا نگاه‌ها به این منطقه مثبت شود: در اینجا باید از  آقای حسن زاده و برادرانش به عنوان مدیران تیم خانه به خانه تشکر کنم که از لحاظ اقتصادی به تیم کمک فراوانی کرده و تیم را یاری داده است. ایشان با نگاهی مثبت به ورزش ضمن کمک به مردم این منطقه برای جوانان اشتغال‌زایی نیز داشته‌اند.

وی ادامه داد: نکته مثبت حضور خونه به خونه بابل توجه بیشتر جوانان به ورزش و دوری آنها از بزه است و این آمار مرهون تلاش مدیران و مسوولان این باشگاه است که با تاسیس آن میزان بزه‌کاری در این استان کاهش پیدا کرده و در این مسیر باید تشکر ویژه‌ای نیز از آقای قاسم حسن زاده مالک این باشگاه نیز داشته باشیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز