خبرگزاری کار ایران

هونتلار به دنبال پایان حضور هفت ساله در بوندسلیگا؛

به باشگاهی در وسط بیابان نمی‌روم

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۶۷۸

هولانتر مهاجم شالکه تصمیم گرفته به حضور هفت ساله اش در بوندسلیگا پایان دهد،در این بین آژاکس خواهان او است. وی تاکید کرد هرگز به لیگ چین نمی رود.

به گزارش ایلنا،کلاس یان هونتلار، مهاجم شالکه گفته که در پایان فصل به حضور هفت‌ساله‌اش در بوندس‌لیگا پایان خواهد داد. این ملی‌پوش هلندی گفته البته راهی خاور دور، یا باشگاهی در وسط بیابان نمی‌رود.
 هونتلار مورد توجه چند باشگاه هلندی است و گفته می‌شود ممکن است به آژاکس برگردد، یعنی جایی که در آن مشهور شد. این مهاجم سابق رئال مادرید و میلان که در 76 بازی ملی توانسته 42 گل بزند، در شالکه پس از گیدو برگشتالر و اریک ماکسیم شوپو موتینگ، در اولویت سوم مهاجمان است و زیاد به او بازی نمی‌رسد.

او می‌گوید: «از اوضاعی که در حال حاضر در شالکه دارم راضی نیستم. قراردادم در پایان فصل منقضی می‌شود و این آخرین سال حضور من در این تیم است. حرکت بعدی من تصمیمی شجاعانه خواهد بود. من واقعا فوتبال بازی کردن را دوست دارم اما چهار فرزند دارم و کارهای جالب زیادی هست که بخواهم انجام دهم.»
هونتلار در این فصل تنها یک گل در بوندس‌لیگا زده و از 22 فوریه تاکنون در ترکیب ثابت تیمش قرار نگرفته است.
این بازیکن 33 ساله درباره مقصد بعدی‌اش گفت که حاضر نیست اولین هلندی حاضر در لیگ چین شود: «من هنوز انگیزه دارم. این احتمال کاملا وجود دارد که به هلند بروم. من حاضر نیستم به باشگاهی در وسط بیابان، چین، یا ترکیه بروم.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز