خبرگزاری کار ایران

هافبک پارس جنوبی در گفتگو با خبرگزاری ایلنا مدعی شد؛

صعود صد‌در‌صدی تیم پارس جنوبی به لیگ برتر فوتبال

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۶۶۵

هافبک پارس جنوبی صعود تیمش به لیگ برتر را حتمی می‌داند.

امید سینگ هافبک پارس جنوبی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط تیمش در لیگ دسته یک اظهار کرد: ما در شرایط بسیار عالی در لیگ قرار داریم و با وجود بازی‌های باقی مانده در لیگ، صد در صد به لیگ برتر صعود خواهیم کرد.

وی در رابطه با نقش خود در دست‌یابی تیم به موفقیت خاطر نشان کرد: همه بازیکنان برای تیم زحمت کشیدند و من تنها پاس هم تیمی‌هایم را به گل تبدیل کرده‌ام. نقش اصلی را هواداران تیم برعهده دارند که با حمایت‌هایشان به تیم انگیزه می‌دهند. کادر فنی با سرمربی‌گری آقای تارتار بیشترین زحمت را برای رسیدن به جایگاه فعلی پارس جنوبی متحمل شدند و من تنها تلاش آن‌ها را به ثمر رساندم.

سینگ درباره مربی‌گری مهدی تارتار تصریح کرد: آقای تارتار مربی بسیار قانون‌مند و منظمی هستند و از لحاظ فنی بسیار باتجربه و قوی هستند.

وی با اشاره به شرایط خود در تیم عنوان کرد: در شرایط خوبی به سر می‌برم. در چند هفته اخیر موفق شدم تا به صورت متوالی در هر بازی گل بزنم. اما من و بازیکنان تیم بیشتر به قهرمانی تیم فکر می‌کنیم و اگر توفیقی هم به دست بیاورم تلاش من به تنهایی نبوده و ثمره کار تیمی و منظم پارس جنوبی است. 

بازیکن پارس جنوبی در خصوص شرایط تیمش برای صعود به لیگ برتر اظهار کرد: ما به نائب قهرمانی یا قهرمانی در لیگ یک فکر نمی‌کنیم. پارس جنوبی تنها یک هدف را دنبال می‌کند و آن‌هم صعود حتمی به لیگ برتر است. ما در هر بازی تیم‌ها را شکست می‌دهیم.

وی در رابطه با تفاوت لیگ برتر و لیگ دسته یک خاطر نشان کرد: من در نیم فصل اول در سیاه‌جامگان بودم و در فصل قبل با استقلال خوزستان قهرمان شدیم. تفاوت بازیکنان لیگ یک و برتر حدود 10 درصد است اما شرایط جوی لیگ برتر بسیار سنگین است. جذب بازیکن در لیگ برتر سخت‌تر است اما امتیاز آوری و بازی در لیگ دسته یک دشوارتر است، به این دلیل که همه تیم‌ها برای صعود به لیگ برتر تلاش می‌کنند، رقابت‌ سنگین تر است.

سینگ افزود: انسجام و نظم درز بازی‌های لیگ برتر بیشتر از دسته یک است اما در لیگ یک برای بالا آمدن در گروه باید انسجام تیمی زیادی داشته باشید در حالی که این انسجام در بیشتر تیم‌های لیگ برتر وجود دارد.

بازیکن پارس جنوبی در پایان درباره حضور خود در این تیم برای فصل آتی تصریح کرد: اولویت اول من برای فصل بعد هم پارس جنوبی است. اگر پیشنهادی از تیم‌های دیگر داشته باشم روی آن فکر می‌کنم اما گزینه اولم همین تیم است. پارس جنوبی تیم منسجم و با نظمی است و هیچ وقت پاداش یا حقوق بازیکنان ررا به تعویق نمی‌اندازد. در این همه سال حرفه‌ای ترین تیمی که در آن حضور داشتم این تیم و فولاد بوده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز