خبرگزاری کار ایران

از سوی پلیس راه استان مازندران اعلام شد؛

اعمال محدودیت های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۵۶۱

رئیس پلیس راه استان از اعمال محدودیت های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی به این استان خبر داد .

به گزارش ایلنا از ساری ، به نقل از  پایگاه خبری پلیس، سرهنگ"علیرضا قدمی" در تشریح این خبر،گفت:به منظور افزایش ایمنی و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه در روزهای پایانی هفته، محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی در محورهای موصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس راه مازندران، افزود: به همین منظور تردد موتورسیکلت از ساعت 12 روز چهارشنبه 23 فروردین ماه تا ساعت 6 صبح روز شنبه از محورهای کرج، چالوس ، هراز، فیروزکوه و کندوان ممنوع است و تردد موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماَموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی افزود: در محور کرج- چالوس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از این محور ممنوع است و تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 2 بعد ازظهر تا ساعت 23 روز جمعه 25 فروردین ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 5 بعد از ظهر تا ساعت 23 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ قدمی، خاطر نشان کرد: در محور هراز تردد کلیه تریلرها از این محور ممنوع بوده و تردد کلیه کامیونها وکامیونت ها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا24 روز چهارشنبه مورخ 23 فروردین و همچنین از ساعت 8 صبح تا ساعت24 روزهای پنجشنبه و جمعه از این محور ممنوع می باشد.

قدمی در ادامه تصریح کرد:تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملان موادسوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا24 روز جمعه مورخ 25 فروردین ماه از تهران به قائم شهر و بالعکس ممنوع می باشد.

وی در خاتمه از رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند خواست : ضمن رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی و توجه به هشدارهای ماموران پلیس راه و راهداری در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره 2182934 پلیس راه استان با پیش شماره 011 تماس بگیرند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز