خبرگزاری کار ایران

فرماندار لنگرود:

قدرت ما رأی مردم است/معادلات دشمن را حضور مردم بر هم می‌زند

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۵۴۴

فرماندار لنگرود، نجات کشور را به حضور مستمر مردم دانست و گفت: قدرت ما رأی مردم است و امروز معادلات دشمن را حضور مردم بر هم می‌زند.

به گزارش ایلنا از لنگرود، سیدرضا جوادپور، فرماندار لنگرود در همایش رای اولی‌ها که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: اداره امور کشور برابر قانون اساسی توسط مردم انجام می‌شود و مردم اراده خود را از طریق انتخابات نشان می دهند.

وی با تاکید بر نقش محوری مردم در کشور، اظهار کرد: تمام عزت و افتخار ما به حضور مردم در صحنه است و رای اولی ها هم باید از این فرصت خود استفاده و بدانند که رای تک تک افراد سرنوشت ساز و تعیین کننده است.

جوادپور، نجات کشور را به حضور مستمر مردم دانست و تصریح کرد: قدرت ما رأی مردم است و امروز معادلات دشمن را حضور مردم بر هم می زند و اهداف اینگونه همایش ها هم تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات است.

فرماندار لنگرود ادامه داد: رأی، آگاهی و هوشیاری مردم در انتخاب یک اندیشه، کشور را از یک مهلکه بزرگ نجات و دشمن را ناکارآمد می کند و مردم پشتیبان نظام هستند.

جوادپور با تاکید بر مشارکت گسترده در پای صندوق های رای، تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات باید در امنیت کامل، سالم، رعایت بی طرفی و مشارکت حداکثری برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز