خبرگزاری کار ایران

جانشین مهاجم سابق استقلال در کورس آقای گلی؛

سودی که آلانیا از اخراج شهباززاده برد

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۴۹۴

جانشین شهباززاده در آلانیا اسپور روزهای خوبی را سپری می کند و یکی از بخت های رسیدن به کفش طلای لیگ ترکیه به حساب می آید.

به گزارش ایلنا،قبل از شروع نیم فصل دوم سجاد شهباززاده با تنها یک گل زده برای آلانیا اسپور به لیگ ایران بازگشت تا پیراهن نفت تهران را بر تن کند. مدیران آلانیا وقتی دیدند سجاد نمی‌تواند مشکل گلزنی تیمشان را برطرف کند، از هفته سوم مهاجمی برزیلی و گلزن به نام واگنر لاو را جذب کردند. مهاجمی که 15 بار برای تیم ملی برزیل بازی کرده بود و سابقه حضور در زسکا مسکو و موناکو فرانسه را در کارنامه داشت.

لاو از وقتی پیراهن آلانیا را پوشید به مهاجم اصلی تیمش بدل شد تا شهباززاده خیلی زود از ترکیه به ایران بازگردد. لاو اکنون در 24 بازی 16 گل به ثمر رسانده و در کورس آقای گلی لیگ ترکیه قرار دارد. او همراه سنک توسون از بشیکتاش می‌کوشد تا کفش طلای لیگ ترکیه را تصاحب کند.

این دو رقابتی شانه به شانه با هم دارند. توسون 17 گل به ثمر رسانده و لاو یک گل کمتر از او. سجاد شهباززاده هم که به لیگ ایران بازگشته فعلا گلی به ثمر نرسانده تا آمار او در این فصل، آماری ضعیف و غیر قابل دفاع باشد. شهباززاده اگر به همین روند ادامه بدهد برای انتخاب تیم جدید در فصل آینده دچار مشکل خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز