خبرگزاری کار ایران

سفیر ایران در اردن:

همسویی با محور آمریکایی - صهیونیستی خیانت به آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین است

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۵۳۹

سفیر جمهوری اسلامی ایران در اردن، در محل نمایندگی کشورمان در امان با دبیرکل جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایلنا، مجتبی فردوسی‌پور در این دیدار ضمن تشریح مواضع کشورمان در تحولات منطقه‌ای، بین‌المللی و به ویژه مسئله فلسطین، بر دفاع از قضیه فلسطین و حمایت از انتفاضه ملت مظلوم فلسطین تاکید کرد. 

او هرگونه سازش با رژیم صهیونیستی را خیانت به آرمان و حقوق حقه ملت فلسطین برشمرد و تنها راه آزادسازی اراضی اشغالی فلسطین را پایدار در جبهه مقاومت همه‌جانبه اسلامی ارزیابی کرد. 

در این دیدار نایف حواتمه، نیز با تقدیر از تلاش‌ها و مواضع به حق جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از مقاومت ملت فلسطین توسط مجلس شورای اسلامی را رویکرد مناسب در عطف توجه به قضیه فلسطین و قدس شریف دانست و از بانیان برگزاری موفقیت‌آمیز آن تقدیر و تشکر کرد.

او همسویی با محور آمریکایی - صهیونیستی را خیانت به آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین برشمرد و اعلام کرد: برای رهایی فلسطین از قید اشغال، تلاش‌های جبهه دموکراتیک با تمام قوا به ویژه از طریق نهادهای حقوقی بین‌المللی تداوم خواهد یافت.

طرفین در این دیدار ضمن تاکید بر ضرورت وحدت صف فلسطینی هرگونه اقدامی در خصوص مسئله فلسطین را خارج از اراده و خواست به حق ملت مظلوم فلسطین، ظلم و خیانت به آنان و مسلمین جهان دانستند.

در این دیدار، ابواکرم نماینده جبهه دمکراتیک برای آزادی فلسطین در اردن نیز حضور داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز