خبرگزاری کار ایران

انسداد 7 محور/ بارش باران در 4 استان

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۵۱۶

پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی اعلام کرد، ‌براساس گزارش های دریافتی اکنون در چهار استان کشور باران در حال باریدن است.

به گزارش ایلنا، اکنون در استان های آذربایجان شرقی‌ و غربی و ایلام در اکثر محورهای مواصلاتی بارش باران وجود دارد.

براساس این گزارش، همچنین دراستان کرمانشاه در محورهای اسلام آباد - کرمانشاه و اسلام آباد - حمیل بارش باران مشاهده می شود.

پلیس راهور اعلام کرد: سایرمحورهای موصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

پلیس راهورهمچنین محورهایی که مسدود یا دارای محدودیت ترافیکی است را محور شمشک - دیزین در استانهای تهران و البرز به علت عدم ایمنی، محور پونل - خلخال در استان های گیلان و اردبیل به علت عدم ایمنی و مسدود عنوان کرد.

براساس این گزارش، همچنین محور اولنگ - شاهرود در استان های گلستان و سمنان به علت عدم ایمنی کافی، محور شیراز - جهرم در استان فارس به علت تخریب پل کشه برسی محدوده پاسگاه پلیس راه،‌ محور فرعی گنجنامه-تویسرکان در استان همدان به علت عدم ایمنی کافی، محور استهبان - نی ریز در استان فارس به علت رانش زمین و محور فرعی رودبار - کهنوج - قلعه گنج در جنوب استان کرمان به علت طغان رودخانه مسدود اعلام شده است.

مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن های 88255555 (10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است؛ همچنین در پایگاه اطلاع رسانی www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیکی قابل دسترسی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز