خبرگزاری کار ایران

دبیر کمیته امنیت و انتظامی ستاد اجرایی مازندران:

بیش از 6 هزار نیروی پلیس تامین امنیت نوروزی مردم را عهده دار هستند

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۳۲۶

دبیر کمیته امنیت و انتظامی ستاد اجرایی مازندران، گفت: بیش از 6 هزار و 503 نفر نیروی کادر وظیفه به مسافران نوروزی مازندران خدمات ارائه می کند.

سرهنگ سیدتقی میرحسینی در گفتگو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران، اظهار داشت: بیش از 6 هزار و 503 نفر نیروی کادر وظیفه به مسافران نوروزی خدمات ارائه می کند.

وی افزود: 22قرارگاه اصلی در شهرستان ها و 56قرارگاه فرعی در استان و همچنین هزارو457اکیپ گشت خودرویی ،موتوری و پیاده در سطح استان جهت حفظ امنیت تلاش می کنند.

دبیر کمیته امنیت و انتظامی ستاد اجرایی مازندران، گفت: با حضور نیروهای انتظامی  در محورهای مواصلاتی ، هشدارها،آموزشهای  ترافیکی ،انتظامی و امنیتی فوتی های تصادفات جاده ای  نیز از 25اسفند تا کنون  43درصد کاهش داشت.

وی ادامه داد: توصیه می شود رانندگان در محل های مشخص اسکان پیدا کنند و از برپایی چادر به صورت انفرادی و اماکن خلوت خودداری کنند.

میرحسینی ، گفت:مردم و مسافران  از به همراه داشتن وسایل و اشیا گران بها در خودرو خودداری کنند و همچنین از رها کردن کودکان دراماکن عمومی خودداری کنند.

وی ایجاد نظم و ارامش برای مسافران ومردم را از وظایف مهم ناجا برشمرد و گفت: نیروی انتظامی به طور شبانه روزی  برای برقراری نظم و امنیت  مسافران و گردشگران نوروزی تلاش می کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز