خبرگزاری کار ایران

در گفت وگو با ایلنا مطرح شد:

عملکرد پست بانک چرام رضایت بخش است/ چنین مصاحبه ای انجام ندادم

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۳۱۲

مدیر برق شهرستان چرام در کهگیلویه و بویراحمد با تکذیب مصاحبه خود با رسانه محلی در این شهرستان، اظهار داشت: مجموعه مدیریت برق شهرستان از عملکرد پست بانک بسیار راضی و آنچه که در یک رسانه محلی به نقل قول از بنده منتشر شده را تکذیب می کنم.

" مهرداد تابش نژاد " در گفت و گو با اختصاصی با ایلنا در چرام گفت: فردی به مجموعه اداری ما آمد و گفت من خبرنگارم و آیا شما از عملکرد پست بانک رضایت دارید یا خیر؟ 

وی افزود: با این فرد به واحد مشترکین مدیریت برق رفته و همکاران مان گفتند که 2 سال پیش مشکل ناچیزی در حوزه واریزی پول به حساب شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ایجاد کرد که در مدت زمان کوتاهی هم آن مشکل رفع شد.

مدیر برق ناحیه چرام در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به هیچ عنوان مطلبی در نقد و یا علیه پست بانک این شهرستان نگفته ام و مصاحبه ای هم نداده ام، خاطرنشان کرد: هیچکدام از همکاران ما در این مدیریت از عملکرد پست بانک شهرستان نارضایتی ندارند.

تابش نژاد گفت: این فرد که خود را خبرنگار معرفی کرد، مورد پذیرایی همکاران ما قرار گرفت و واقعا فکر نمی کردم بعد از اینکه از محیط اداری خارج شد اینگونه عمل کند و سخنان همکاران ما را برخلاف آنچه گفتیم منتشر کند.

وی افزود: این فرد بدون اطلاع ما اقدام به انتشار سخنانی که خلاف سخنان ما بوده اقدام کرده و به نظرم اینگونه رفتارها زیبنده و درخور شآن رسانه ها نیست زیرا که اعتماد را زیر سئوال می برد و از سویی به هیچ عنوان هم هیچ مصاحبه نگرفت که بخواهد منتشر کند.

این مسئول شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: وقتی خبر منتشره از یک رسانه محلی را خواندم واقعا تعجب کردم و افسوس خوردم چرا اینگونه اخبار خلاف واقع را به نقل از اینجانب، برخی رسانه ها منتشر کردند.

وی با تاکید براینکه به هیچ عنوان سخنان طرح شده در رسانه محلی راجع به نارضایتی از عملکرد پست بانک چرام را نگفته ام، تصریح کرد: ما حق پیگیری قضایی و شکایت از آن رسانه را حق قانونی خود می دانیم زیرا که سخنان ما را برخلاف آنچه که گفته ایم منتشر کرده و سبب نارضایتی همکاران مان در این حوزه شده و از سویی سبب تشویش اذهان عمومی شده است.

مدیر برق چرام در کهگیلویه و بویراحمد با تقدیر از عمکلرد پست بانک این شهرستان در چندساله اخیر، اظهارداشت: برای خود ما جای سئوال است چرا برخی رسانه ها اینگونه عمل می کنند و بنده تاکید می کنیم به هیچ عنوان چنین مصاحبه ای را نداده و از عملکرد پست بانک چرام رضایت کامل داریم.

تابش نژاد گفت: پست بانک چرام همکاری خوبی با مدیریت برق چرام دارد و ما از عمکلرد آنها رضایت کامل داشته و هیچگونه مشکلی در این ارتباط نداریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز