خبرگزاری کار ایران

مدیر کمیته اجرایی خبر داد؛

پیشرفت 50 درصدی نصب سازه‌های موقت نمایشگاه کتاب

asdasd
کد خبر : ۴۷۳۱۰۹

مدیر کمیته اجرایی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از پیشرفت 50 درصدی نصب سازه‌های موقت در شهر آفتاب خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین صفری (مدیر کمیته اجرایی سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) با اشاره به اقدامات اجرایی انجام شده در ایام نوروز گفت: کار نصب سازه‌های موقت شهر آفتاب در اوایل فروردین ماه آغاز شد و تا به امروز پیشرفت 50 درصدی داشته است. امیدواریم با سعی و تلاش همکاران در شهرداری تهران تا 20 فروردین ماه کار نصب سازه‌های موقت تکمیل شود.

صفری همچنین از برگزاری جلسه با جانشین پلیس راهور تهران خبر داد و گفت: در این جلسه مقرر شد تا تدابیر لازم برای جلوگیری از ترافیک در آزاد راه خلیج فارس در نظر گرفته شود تا از ترافیک این آزاد راه کاسته شود.

وی افزود: با توجه به اینکه تردد وسایل نقلیه سنگین در آزاد راه خلیج فارس ممنوع است، مقرر شد هر چه سریع‌تر اقدامات لازم برای تردد وسایل نقلیه سنگینی که تجهیزات و کتاب‌های ناشران را به شهر آفتاب حمل می‌کنند، انجام شود.

مدیر کمیته اجرایی نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به انجام امور زیرساختی در شهر آفتاب عنوان کرد: اقدامات لازم برای امور زیرساختی اعم از برق، آب، مخابرات، دیتا و... در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود در تاریخ در نظر گرفته شده این اقدامات آماده بهره‌برداری باشند.

سی اُمین نمایشگاه کتاب تهران از تاریخ 13 تا 23 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز