خبرگزاری کار ایران

ایران- چین، ورزشگاه آزادی+ عکس

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۹۶۶

حواشی زنده بازی ایران و چین را در این گزارش بخوانید.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، دیدار تیم های ایران و چین در روز هفتم مسابقات مقدماتی جام جهانی در گروه یک قاره آسیا از ساعت 16:30 در ورزشگاه آزادی با قضاوت داوران سنگاپوری آغاز خواهد شد. تیم ملی ایران پیش از این دیدار با 14 امتیاز صدرنشین گروه است و تیم ملی چین با 5 امتیاز در رده پنجم گروه قرار دارد با این وجود اما اتفاقی که این بازی را جذاب کرده، تقابل دو سرمربی نامدار دنیا یعنی کارلوس کی روش و مارچلو لیپی است.

با حاشیه‌های لحظه به لحظه و زنده این مسابقه همراه باشید:

 

13:00 - بیش از 15 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند که تعدادی از آنها برای فرار از  آفتاب بهاری تهران زیر سکوهای ورزشگاه پنهان شده اند.

ایران- چین، ورزشگاه آزادی+ عکس

 

13:10- ماموران نیروی انتظامی درهای جایگاه ویژه ورزشگاه را برای دقایقی باز کردند که با این  اتفاق هوادارانی که در دیگر جایگاه ها حضور داشتند برای حضور در این بخش از ورزشگاه به سمت درهای ورودی هجوم آوردند.

 

13:12- برخلاف بازی های داخلی در این دیدار با توجه به حضور ناظران بین المللی سخت  گیری های زیادی در ورزشگاه آزادی به وجود آمده و در کنار زمین اجازه حضور هیچ فرد اضافه ای را نمی دهند.

 

13:15 - بسیاری از هواداران ترجیح دادند تا بیرون ورزشگاه در فضای سبز مجموعه ورزشی  آزادی به استراحت بپردازند و در دقایق منتهی به بازی در ورزشگاه حاضر شوند. به همین دلیل جمعیت چشمگیری در خارج از ورزشگاه آزادی حضور دارند.

 

13:16 - عکاسان چینی حاضر در ورزشگاه که خیلی زودتر از زمان مقرر خود را به ورزشگاه  رسانده اند، مشغول عکس انداختن از ورزشگاه آزادی و هواداران تیم ملی ایران هستند.

 

13:19- با پایان اذان ظهر به وقت تهران و برگزاری مراسم نیایش، بلندگوهای ورزشگاه آزادی به  پخش سرودهای ملی پرداختند که این اتفاق با همراهی هواداران همراه شد.

ایران- چین، ورزشگاه آزادی+ عکس

 

13:32 - خبرنگاران چینی مانند عکاسان این کشور خیلی زود در جایگاه خبرنگاران حاضر شدند و در گفت و گو با خبرنگاران ایرانی از حضور زودهنگام تماشاگران در ورزشگاه ابراز تعجیب کردند.

 

13:39- ورود تعداد معدودی از هواداران تیم ملی چین با واکنش هواداران تیم ملی فوتبال کشورمان روبرو شد، آنها در این لحظه با در دست داشتن پرچم کشورشان پشت دروازه شمالی ورزشگاه قرار گرفتند.

ایران- چین، ورزشگاه آزادی+ عکس

 

13:45 – با بیشتر شدن هواداران حاضر در ورزشگاه، اولین موج مکزیکی در ورزشگاه آزادی شکل گرفت و حامیان تیم ملی در این لحظه به شدت به تشویق تیم ملی پرداختند.

 

14:00 - نزدیک به 30 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی حضور دارند که بیشتر آنها در طبقه اول ورزشگاه آزادی نشسته اند.

ایران- چین، ورزشگاه آزادی+ عکس

14:01- یک جایگاه از ضلع شمالی ورزشگاه آژادی به هواداران چینی اختصاص داده شده که این هواداران نیز مانند ایرانی ها با پرچم های کشور چین خیلی زود در ورزشگاه حاضر شده اند.

 

14:03 - هواداران تیم ملی چین بیرون از درهای ورزشگاه آزادی با حمل پرچم کشورشان در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه به کری خواندن پرداختند و مدعی شدند که امروز می توانند با نتیجه دو بر صفر ایران را شکست دهند.

ایران- چین، ورزشگاه آزادی+ عکس

 

14:10- با درخواست بلندگوی ورزشگاه هواداران ایران با در دست داشتن پرچم های تیم ملی به تشویق ملی پوشان پرداختند که این اتفاق صحنه های زیبایی را در ورزشگاه آزادی خلق کرد.

 

14:12 - با افزایش تعداد هواداران، پشت گیت های ورزشگاه آزادی جمعیت بسیار زیادی صف کشیدند تا آزادی احتمالا یک روز مملو از تماشاگر داشته باشد.

 

14:20 - با توجه به خالی بودن بخش زیادی از جایگاه ویژه ورزشگاه آزادی تعدادی از هواداران قصد داشتند با بالا رفتن از فنس ها خود را به این بخش از ورزشگاه برسانند که با دخالت نیروی انتظامی صحنه های زشتی در ورزشگاه به وجود آمد.

ایران- چین، ورزشگاه آزادی+ عکس

 

14:35 - در کنار خبرنگاران ایرانی و چینی، خبرنگارانی از کشورهای دیگر از جمله آلمان برای پوشش خبری این دیدار در ورزشگاه آزادی حاضر شدند.

 

14:43- تیم ملی ایران با اتوبوس مخصوص خود در حال رفتن به ورزشگاه آزادی است.

ایران- چین، ورزشگاه آزادی+ عکس

 

14:45 - با دستور ناظر مسابقه چمن ورزشگاه آزادی پیش از حضور دو تیم مورد آبیاری قرار گرفت تا برای این دیدار شرایط مناسبی داشته باشد.

 

14:55 - داوران سنگاپوری مسابقه برای بررسی شرایط چمن ورزشگاه، پرچم های کرنر و دروازه ها به داخل زمین چمن آمدند و پس از پایان کار خود اقدام به انداختن عکس یادگاری در ورزشگاه کردند.

 

15:05 - خبرنگاران و عکاسان چینی بعد از پر شدن ورزشگاه بارها با گوشی های همراه خود از جو ورزشگاه آزادی فیلم و عکس تهیه کردند تا مشخص شود حضور پرشور هواداران ایرانی آنها را نیز غافلگیر کرده است.

ایران- چین، ورزشگاه آزادی+ عکس

 

15:07 - بعد از اینکه خبرنگاران چینی درخواست آب آشامیدنی از مسئولان ورزشگاه داشتند، با گذشت بیش از یک ساعت با کمک خبرنگاران ایرانی آب آشامیدنی برای خبرنگاران خارجی تهیه شد. نکته جالب توجه این است که در ورزشگاه آزادی در بازی های داخلی آب  آشامیدنی وجود ندارد و در این بازی نیز بعد از درخواست خبرنگاران چینی با کمک محمدرضا ساکت این امکانات اولیه تهیه شد.

 

15:10 - سردار آزمون و عزت الله پورقاز دو ملی پوش ایران بودند که بعد از حضور در ورزشگاه آزادی خود را به داخل چمن ورزشگاه رساندند. حاضران در ورزشگاه به شدت آزمون را مورد تشویق قرار دادند.

 

15:11 - اتوبوس تیم ملی چین وارد ورزشگاه آزادی شد و بازیکنان و کادرفنی این تیم مستقیم به رختکن رفتند.

 

15:18 - بازیکنان تیم ملی چین در ورزشگاه آزادی حاضر شدند و پس از حضور در رختکن راهی چمن ورزشگاه شدند اما همچنان از مارچلو لیپی خبری نیست.

 

15:27-بازیکنان تیم ملی چین پس از حضور روی چمن ورزشگاه آزادی، دقایقی ترجیح دادند روی دایره وسط زمین بایستند و به نظاره هواداران تیم ملی ایران بپردازند. پیش از آنکه به گرم کردن خود بپردازند با گوشی‌های موبایل خود به فیلمبرداری از هواداران حاضر و موج‌های مکزیکی آن‌ها پرداختند.

 

15:30 - علیرضا بیرانوند به همراه دروازه بان های تیم ملی اولین گروه از بازیکنان ایران بودند که برای گرم کردن در چمن ورزشگاه حاضر شدند.

 

15:40 - بازیکنان تیم ملی چین پس از حضور در ورزشگاه به سمت هواداران خود رفتند و به آنها تعظیم کردند.

 

15:45 - با ورود بازیکنان تیم ملی ایران ورزشگاه آزادی با تشویق هواداران منفجر شد. تمامی بازیکنان تیم ملی برای گرم کردن در چمن ورزشگاه حاضر شدند.

 

15:50-اتوبوس حامل اعضای تیم ملی فوتبال کشورمان دقایقی پیش وارد ورزشگاه شد و کارلوس کی‌روش با تیپ منحصر به فرد خود وارد ورزشگاه آزادی شد.

ایران- چین، ورزشگاه آزادی+ عکس

ایران- چین، ورزشگاه آزادی+ عکس

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز