خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

نظام جمهوری اسلامی ایران پرچمدار نظام توحیدی در جهان است

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۳۷

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در جشن دهه فجر انقلاب اسلامی که با حضور کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی زنجان برگزار شد گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران پرچمدار نظام توحیدی در جهان است.

زنجان ـ ایلنا: مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: نور اقنلاب در دهه فجر درخشید و جلوه های آن را ما امروز در زندکی فردی و اجتماعی خود شاهد هستیم.

به گزارش ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی دشتکی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اعلام این مطلب افزود: امام (ره) توجه جدی به زندگی مادی و معنوی انسانها داشتند و ایشان حیات واقعی را به بشر برگرداند.

وی با بیان اینکه دین اسلام برنامه های سعادت بخشی را برای مردم و به ویژه مسلمانان دارد تصریح کرد: امروز دشمن با تهاجم فرهنگی درصدد از بین بردن هویت مسلمانان است وهم اکنون نظام جمهوری اسلامی ایران پرچمدار نظام توحیدی در جهان است.

وی ادامه داد: امروز مقام معظم رهبری کشتی نجات بخش انقلاب را به پیش می برند و این امر موجب عزت و سرافرازی ملت ایران شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یادآور شد: نور اقنلاب در دهه فجر درخشید و جلوه های آن را ما امروز در زندکی فردی و اجتماعی خود شاهد هستیم.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران نتیجه 1400 سال تلاش شیعه بوده است و انقلاب اسلامی همان نهضت شیعه را دنبال می کند و امام (ره) و علما برای آن تلاش زیادی کشیدند.

حجت الاسلام دشتکی گفت: سازمان تبلیغات اسلامی به دنبال پیاده کردن اهداف الهی است و در پنج سال اخیر اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان قریب به 20 مقام برتر کشوری و استانی را در بخش های مختلف و ارزیابی های به عمل آمده از آن خود کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز