خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خبرداد:

دستگیری 2500 نفراز توزیع کنندگان مواد مخدر در استان

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۳۱

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان گفت: مقابله با این بلای خانمان سوز یک عزم ملی را می طلبد.

زنجان – ایلنا:رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان، از دستگیری دو هزار و 500 نفر از توزیع کنندگان مواد مخدر در 11 ماهه امسال در استان خبر دادوگفت:در این راستا چهاردرصددستگیر شدگان در مواد مخدر صنعتی و 52 درصد توزیع کننده موا د مخدر سنتی بودند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، سرگرد مختار شیر محمدی، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان در جلسه شورای مواد مخدر استان، عملکرد نیروی انتظامی استان را در مبارزه با مواد مخدر را بسیار خوب اعلام کردوافزود:این آمار نشان می دهد که مقابله با این بلای خانمان سوز یک عزم ملی را می طلبد.

وی اظهار داشت:در 24 روز گذشته در استان دو باند تهیه و توزیع مواد مخدر متلاشی شده است.

رئیس پلیس فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت:در این راستا 148 نفر دستگیر و 23 کیلو گرم مواد از این باند کشف و ضبط شده است.

سرگرد شیر محمدی تاکید کرد:در راستای مقابله جدی با مواد مخدر سه طرح پاک سازی در مناطق آسب پذیر اسلام آباد و بیسیم انجام شده است.

وی در ادامه افزود:پیشگیری از مواد مخدر در جامعه از بروز بسیاری از آسیبهای اجتماعی در جامعه جلوگیری می کند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی نیروی انتظامی استان زنجان یادآورشد:تنها نیروی انتظامی متولی مبارزه با مواد مخدر نیست بلکه کلیه دستگاههای فرهنگی و رسانه ها در پیشگیری از این بلای خانمان سوز با نیروی انتظامی همکاری کنند.

سرگرد شیر محمدی در پایان گفت:رسانه ها با داشتن اطلاعات مربوط به معتادین می توانند در اطلاع رسانی به مردم و جوانان در کاهش مواد مخدر موثر باشند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز