خبرگزاری کار ایران

اکبر عبدی: از برخی تهیه‌کنندگان طلبکارم اما نمی‌توانم حقم را بگیرم+فیلم

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۲۴۷

اکبر عبدی در گفتگوی خود با مهران مدیری از برخی بی‌اخلاقی‌های مدیران فرهنگی و هنری کشور و نیز تهیه‌کنندگانی که دستمزد وی را پرداخت نکرده‌اند؛ گلایه کرد.

به گزارش ایلنا؛ اکبر عبدی با گلایه از رفتار وزارت ارشاد و صداوسیما به عنوان کارفرمایان حوزه هنر؛ گفت: در این چند سال که بیمار بوده‌ام حتی یک نفر از ارشاد یا تلویزیون حال مرا نپرسید.

وی با اشاره‌ی طنزآمیز خود به باقی ماندن مشکلات میان خود و محمدرضا شریفی‌نیا؛ حکایت اختلاف میان خود و شریفی‌نیا را داستان تام و جری خواند.

وی مطابق معمول گفتگوهای اخیر خود بازهم به گله‌مندی از برخی تهیه‌کنندگان سینما با بازیگران و عوامل سینما پرداخت و از برخی بدحسابی‌ها و بی‌اخلاقی‌ها در سینما گلایه کرد. عبدی گفت: با وجود آنکه قرارداد رسمی دارم و حتی وکیل گرفته و شکایت کرده‌ام؛ اما بازهم نمی‌توانم حق خود را بگیرم.

وی که در برنامه دورهمی شامگاه جمعه ۴ فروردین شرکت کرده بود؛ در گفتگو با مهران مدیری افزود: نزدیک به ۵۰ میلیون تومان از یکی از تهیه‌کنندگان سینما طلبکارم اما نمی‌توانم آن را بگیرم. یکی دیگر از تهیه‌کنندگان سینما که فیملش خوب فروش رفته نیز حاضر نیست دستمزد مرا بپردازد. امروز که چند سالی از پایان کارم می‌گذرد؛ این تهیه‌کننده پیام داده که حاضر است دستمزدم را بپردازد اما کمتر از مبلغی که با وی قراداد بسته‌ام آنهم به صورت قسطی. از طرف دیگر اداره مالیات ۲۰۰ میلیون تومان برای من مالیات وضع کرده است.

فیلم این مصاحبه را می‌توانید در پایین خبر مشاهده کنید.

حجم ویدیو: ۹.۱۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۲:۲۹ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز