خبرگزاری کار ایران

در پی وقوع تصادفات زنجیره ای رخ داد؛

احضار رئیس پلیس راه و مدیرکل حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به دادسرا

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۲۲۹

بازپرس شعبه 410 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: رئیس پلیس راه استان و مدیرکل حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به دادسرا احضار شدند.

به گزارش ایلنا، محمدحسن اصولی صفار افزود: این 2 نفر برای ارائه توضیحات در خصوص وقوع سه فقره تصادف زنجیره ای در محورهای مواصلاتی استان باید در دادسرا حضور یابند.
 
وی افزود: این احضاریه ها در راستای دستور دادستان عمومی و انقلاب مشهد مبنی بر رسیدگی به سوانح رانندگی امروز در جاده های استان و ریشه یابی وقوع این سوانح ابلاغ شده است.
 
اصولی صفار ادامه داد: براین اساس رئیس پلیس راه و مدیرکل حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی فردا پنجم فروردین ماه در دادسرا حضور خواهند یافت.
 
دادستان استان خراسان رضوی، با تایید احضار رئیس پلیس راه استان و مدیرکل حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی به دادسرا گفت: به دنبال تصادف زنجیره ای روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان گزارش های مردمی مبنی بر کوتاهی برخی دستگاه ها به دستگاه قضایی ارسال شده است و موضوع جز مواردی است که جنبه عمومی دارد و مدعی العموم نیز باید با تعقیقب و بررسی موضوع به آن رسیدگی کند.
 
عصر دیروز سه فقره تصادف زنجیره ای در مسیر باغچه- مشهد رخ داد که در مهمترین این سوانح با برخورد 41 دستگاه خودرو با یکدیگر، 59 نفر مجروح شدند و یک نفر جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز