خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

13 نوروز کهگیلویه و بویراحمدی ها بارانی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۰۷۳

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از بارش باران در روزهای دوازدهم و سیزدهم تعطیلات نوروزی امسال خبرداد و تاکید کرد که 13 بدر هم استانی ها بارانی خواهد بود.

ولی بهره مند به ایلنا از یاسوج گفت: سیستم کنونی بارش در کهگیلویه و بویراحمد تا فردا شب پنجم فروردین ماه امسال فعال خواهد بود.

وی افزود: این سیستم بارشی در کهگیلویه و بویراحمد از شنبه شب پنجم فروردین ماه تا سه شنبه هشتم فروردین ماه جاری فعال نخواهد بود.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سیستم بارشی کنونی از سه شنبه شب هشتم فروردین ماه فعالیت خود را در مناطق مختلف استان از سر می گیرد.

بهره مند افزود: این سیستم بارشی تا دهم فروردین دوباره فعال شده و در شب دهم فروردین ماه بارش ها در کهگیلویه و بویراحمد قطع می شود.

وی با اظهار خرسندی از ادامه بارش ها در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی امسال در کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: سامانه فعال بارشی کنونی در روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه فعال شده و بطور حتم شاهد بارش های خوبی در روزهای پایانی تعطیلات نوروز امسال در استان خواهیم بود.

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد از گردشگران و میهمانان نوروزی در این استان به هیچ عنوان در حاشیه ها رودخانه ها و ارتفاعات به تفریح نپردازند.

بهره مند از مسوولان کهگیلویه و بویراحمد هم خواست تدابیر لازم برای برخورد با خطرات احتمالی ناشی از شدت بارش ها را در این استان بیندیشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز