خبرگزاری کار ایران

علیرضا پاکدامن خبرداد:

ثبت نام ۲ هزار و ۸۲۹ نفر در انتخابات شوراهای شهر و روستا در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۴۷۲۰۴۰

مدیرکل انتخابات و تقسیمات کشوری هرمزگان گفت:از مجموع ثبت نام شدگان، ۲۸۴ نفر برای شوراهای شهری و دو هزار و ۵۴۵ نفر برای عضویت در شوراهای روستایی نام نویسی کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بندرعباس، علیرضا پاکدامن بیان داشت: از مجموع ثبت نام شدگان، ۲۸۴ نفر برای شوراهای شهری و دو هزار و ۵۴۵ نفر برای عضویت در شوراهای روستایی نام نویسی کردند.

پاکدامن افزود: در چهارمین روز ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در هرمزگان، ۹۷۷ نفر با مراجعه به بخشداری‌ها و فرمانداری های استان نام نویسی کردند که از این شمار ۹۱۷ نفر مرد و ۶۰ نفر زن هستند.

او تصریح کرد: از مجموع ثبت نام شدگان در چهارمین روز، ۸۳ نفر برای شوراهای شهری و ۸۹۴ نفر برای شوراهای روستایی نام نویسی کردند که بندرعباس با ۱۷۶ داوطلب رتبه اول، میناب با ۱۶۶ دواطلب رتبه دوم، بندرلنگه با ۱۰۴ نفر سوم، جاسک با یکصد نفر چهارم و حاجی آباد با ۹۲ نفر رتبه پنجم را دارد.

مدیرکل انتخابات و تقسیمات کشوری هرمزگان اظهار کرد: انتخابات شوراهای اسلامی در یک هزار و ۳۴۶روستا و ۳۷ بخش و ۱۳ شهرستان هرمزگان ۲۹ اردیبهشت همزمان با انتخابات ریاست جمهوری و میان دوره ای مجلس شورای اسلامی برگزارمی شود.

پاکدامن تصریح کرد: براساس سرشماری سال ۹۵ و قانون جدید شوراها، دراین دوره ۴ هزار و ۲۸۸نفر برای شورا های اسلامی روستایی شامل یک هزار و ۲۲۱ روستا شورای سه نفره، ۱۲۵ روستا شورای پنج نفره و همچنین ۱۹۸نفراعضای شورای اسلامی شهر شامل بندرعباس۱۱نفره، میناب ۷ نفره و شهرستان های بندرخمیر، بندرلنگه، پارسیان، بستک، حاجی آباد، قشم، بشاگرد، سیریک، رودان وجاسک هم هر یک ۵ نفره است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز