خبرگزاری کار ایران

رضوانی در اختتامیه لیگ برتر واترپلو:

ماهان و نفت امیدیه از اعتبار واترپلو ایران در آسیا دفاع کنند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۹۷

درصدد هستم با استفاده از تجربه و همفکری پیشکسوتان به گونه ای برای این رشته برنامه ریزی کنیم که واترپلو به جایگاه واقعی خود دست یابد.

سرپرست فدراسیون شنا در مراسم اختتامیه رقابت های لیگ برتر واترپلو ضمن تبریک قهرمانی تیم فولاد ماهان سپاهان گفت: امیدوارم فولاد ماهان به همراه نفت امیدیه نمایندگان شایسته ای در مسابقات جام باشگاه های آسیا باشند و بتوانند از گذشته پرافتخار واترپلو ایران دفاع کنند.

به گزارش ایلنا، محسن رضوانی در مراسم پایانی بیست و دومین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو ضمن بیان این مطلب افزود: سپاهان با شایستگی مقام قهرمانی این دوره از مسابقات لیگ برتر واترپلو را بدست آورد و جا دارد این قهرمانی را به مسئولان، مدیریت باشگاه، کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک بگویم.

رضوانی با بیان اینکه واترپلو ایران گذشته پرافتخاری در آسیا داشته اظهار داشت: بنده به تازگی مسئولیت فدراسیون را برعهده گرفته ام ولی درصدد هستم با استفاده از تجربه و همفکری پیشکسوتان به گونه ای برای این رشته برنامه ریزی کنیم که واترپلو به جایگاه واقعی خود دست یابد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه واترپلو ایران از بازیکنان مستعدی در رده های پایه برخوردار است و در صورت برنامه ریزی و حمایت مناسب کشورمان پتانسیل ایستادن بر سکوهای آسیایی را خواهد داشت.

سرپرست فدراسیون شنا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تشکر از مدیریت باشگاه فولاد و حضور مستمر این تیم در رقابتهای لیگ برتر واترپلو اظهار داشت: باشگاه فولاد یکی از تیم های باسابقه و ریشه دار لیگ واترپلو کشور است که با جدیت حضوری شایسته در این مسابقات دارد و امیدوارم با یک سازماندهی مناسب این تیم بتواند در رقابتهای آسیایی هم برای کشورمان افتخار آفرینی کند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز