خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی مازندران:

برپایی نمایشگاه ملی صنایع دستی نوروز در ساری

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۹۴۸

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت: نمایشگاه ملی صنایع دستی از امروز در 90 غرفه از 20 استان در بوستان ملل ساری آغاز برپا شد و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه دارد.

رحیم موسوی در گفت‌و‌گو با ایلنا در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران در ساری، اظهار داشت: نمایشگاه ملی صنایع دستی از امروز  در 90 غرفه از 20 استان در بوستان ملل ساری آغاز برپا شد و تا ۱۳ فروردین ماه ادامه دارد.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه غرفه‌ های سوغات و صنایع دستی دایر است که 25 درصد غرفه‌ ها را سوغات و ما بقی را صنایع دستی تشکیل داده است.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با بیان اینکه غرفه صنایع دستی بویژه مازندران در این نمایشگاه پررنگ ‌تر است، ادامه داد: هنرمندان مازندرانی در رشته‌های مختلف صنایع چوبی، زیور آلات سنتی، سفال، سرامیک و صنایع نساجی  در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با بیان اینکه سایر استان‌ها در این نمایشگاه در رشته‌های معرق، تراش سنگ‌های قیمتی، حجاری و چرم حضور دارند، گفت:امسال برگزاری این نمایشگاه برعهده بخش خصوصی است و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نظارت‌ها را طبق اعمال قوانین بر عهده دارد.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران، گفت: برگزاری نمایشگاه امری فرابخشی است و شهرداری، شورای شهر و فرمانداری در انتخاب مکان و برپایی نمایشگاه همکاری لازم داشتند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز