خبرگزاری کار ایران

نامزدی مسعود مرادی در انتخابات شورای شهر

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۹۴۰

مسعود مرادی داور بین المللی فوتبال ایران امروز برای نامزدی در انتخابات پیش‌روی شورای شهر تهران ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا؛ مسعود مرادی داور بین المللی فوتبال ایران که سابقه قضاوت در رقابت‌های جهانی را در کارنامه ورزشی خود دارد، امروز جمعه 4 فروردین 96 برای کاندیداتوری در انتخابات شورای شهر تهران به ستاد انتخابات کشور رفت.

مرادی فعالیت داوری اش را از سال ۱۳۶۶ آغاز کرده و در سال ۲۰۰۰ میلادی داور بین‌المللی شد و تا سال ۱۳۸۹ به قضاوت خود ادامه داد.

از سوابق ورزشی مرادی می‌توان به برترین داور سال در آسیا در سال ۲۰۰۳، قضاوت در دو دوره مسابقات جام ملتهای آسیا در سال ۲۰۰۴ و ۲۰۰۷، قضاوت در رقابتهای المپیک پکن در سال ۲۰۰۸، قضاوت در جام کنفدراسیونهای فیفا در سال ۲۰۰۳ (فرانسه)، دو دوره کاندیدای داوری برای حضور در جام جهانی در سال ۲۰۰۶ و ۲۰۱۰، قضاوت در فینال جام باشگاه‌های آسیا در سال ۲۰۰۴ و قضاوت در بیش از ۲۰۰ رقابت بین‌المللی، مدرسی و نظارت در کنفدراسیون فوتبال آسیا اشاره کرد.

داوری که پیش بینی ها از خداحافظی وی در پایان لیگ دهم خبر می‌داد امروز برای دست یابی به کرسی شورای شهر و پیوستن به جمع ورزشکاران مشغول در این عرصه، ثبت نام کرد تا خلع حضور داوران فوتبال در عرصه‌ی سیاسی و شهر سازی دیگر احساس نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز