خبرگزاری کار ایران

مردی که قطر را نابود کرد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۹۲۰

کی‌روش در پایان دیدار قطر-ایران مدعی بود که بازیکنانش باید با 5 گل بازی را به سود خود تمام می‌کردند.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال ایران در یکی از حساس‌ترین بازی‌های خود در مرحله‌ی مقدماتی جام جهانی روسیه از سد میزبان خود قطر گذشت تا در ادامه با خیالی آسوده در سایر دیدارها به میدان برود.

تیم ایران در شرایطی این بازی را به سود خود تمام کرد که از نظر تاکتیکی کاملا برتر بود و همان‌طور که کی‌روش، سرمربی تیم ملی، در پایان دیدار گفت باید این بازی را 5-0 به سود خود تمام می‌کرد.

اگر سردار آزمون و مهدی طارمی اعتماد به نفس کریم انصاری‌فرد را داشتند مطمئناَ یکی از پرگلترین بازیهای ایران در این مسابقات رقم می‌خورد. این دو به همراه امیری و حاج‌صفی و جهانبخش چند موقعیت مسلم گلزنی را به سادگی از دست دادند.

بدون شک بهترین بازیکن ایران در این بازی کریم انصاری‌فرد بود. نظیر پاس گلی که از فاصله‌ی دور به طارمی داد را تنها در لیگهای معتبر اروپایی می‌توان دید. او در این بازی کم‌اشتباه بازی کرد و به عنوان یک وینگر نمایشی خیره‌کننده داشت.

پس از گل ایران کی‌روش که به دنبال بکارگیری بازیکنان سریع برای ضدحملات بود کریم را بیرون آورد و از حاج‌صفی به عنوان وینگر چپ بهره گرفت. با این حال حاج‌صفی، علی‌رغم بازی درخشانش، یک تک به تک را هدر داد. 

شاید بهتر بود که به جای استفاده از طارمی در نوک پیکان خط حمله (پس از تعویض آزمون) انصاری‌فرد در آن پست بکار گمارده می‌شد. شاید اعتماد به نفس و حرفه‌ای‌گری او چیزی بود که ایران در اواخر بازی کم داشت. همین مهم در بازی رفت منجر به پیروزی ایران شده بود، جایی که انصاری‌فرد گلر قطر را به اشتباه انداخت و گل حیاتی ایران در دقایق پایانی به ثمر رسید.

مردی که قطر را نابود کرد

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز