خبرگزاری کار ایران

گزارش ایلنا از پنجمین روز ثبت‌نام انتخابات؛

ثبت‌نام جوانان اصلاح‌طلب، اعضای کنونی و سابق شورای شهر در انتخابات

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۸۷۹

صبح امروز برخی از اعضای کنونی شورای شهر تهران برای شرکت در پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت‌نام کردند.

 

۱۴:۰۱ ؛ثبت‌نام عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت

امیر آریازند ظهر امروز با حضور در فرمانداری، در پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران نام‌نویسی کرد.

۱۳:۰۵ ؛نام‌نویسی حمزه شکیب

حمزه شکیب از اعضای شورای شهر دوره سوم تهران که از منتقدان شهردار نیز محسوب می‌شد، ظهر امروز با حضور در فرمانداری در انتخابات شورای شهر تهران ثبت‌نام کرد.

۱۲:۴۸ ؛نامزدی رییس کمیسیون معماری و شهرسازی در انتخابات شورای شهر تهران

محمد سالاری ظهر امروز با حضور در فرمانداری در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت‌نام کرد. او در شورای شهر چهارم، ریاست کمیسیون معماری و شهرسازی را بر عهده دارد.

۱۲:۲۲؛ ثبت‌نام بیش از هزار نفر در انتخابات شورای شهر تهران

علی اصغر ناصربخت معاون سیاسی فرماندار تهران ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مورد آخرین آمار ثبت‌نام کنندگان در انتخابات شورای شهر تهران گفت: از صبح امروز تا کنون ١٩٠ نفر در انتخابات ثبت نام کرده‌اند. با احتساب آمار چهار روز گذشته، تاکنون ۱۱۹۱نفر در انتخابات شورای شهر ثبت نام کرده‌اند.

۱۱:۰۳؛ بازدید فرماندار از ستاد انتخابات شورای شهر تهران

عیسی فرهادی صبح امروز با حضور در ستاد ثبت‌نام داوطلبان انتخابات شورای شهر تهران از روند نام‌نویسی نامزدها بازدید و در جریان آخرین وضعیت تعداد ثبت‌نام کنندگان قرار گرفت.

۱۰:۰۶؛ نامزدی رییس شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان در انتخابات شورای شهر

سجاد سالک از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب و رییس شورای سیاست‌گذاری حزب ندای ایرانیان با حضور در فرمانداری، در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت‌نام کرد.

۹:۲۸؛ رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ثبت‌نام کرد

حجت‌الاسلام عبدالمقیم ناصحی صبح امروز با حضور در فرمانداری، در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران نام‌نویسی کرد.

۹:۱۸؛ نام‌نویسی مدیرعامل سابق تاکسیرانی

میثم مظفر در پنجمین روز از نام‌نویسی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با حضور در فرمانداری در انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت‌نام کرد.

۹:۱۳؛ سخنگوی شورای شهر نامزد انتخابات شد

سیدرضا تقی‌پور صبح امروز با حضور در فرمانداری تهران، در پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران نام‌نویسی کرد.

۹:۵؛ ثبت‌نام راستگو در انتخابات شورای شهر

الهه راستگو در اولین ساعت پنجمین روز ثبت‌نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر تهران با حضور در فرمانداری نام‌نویسی کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز