خبرگزاری کار ایران

شنا مظلوم واقع شده است؛

کریمیان: آماده‌ایم به رفع مشکلات شنا کمک کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۷۹

مجلس آمادگی هرگونه کمک به پیشرفت رشته شنا در ابعاد همگانی و قهرمانی را دارد و آماده است تا با رفع مشکلات سخت افزاری و ساختاری زمینه توسعه و رشد این رشته فراهم شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شنا جزو رشته‌های مورد تاکید در اسلام است، گفت: متاسفانه شنا در کشور مظلوم واقع شده و جایگاهی متناسب با اهمیت و کارکردهای متنوع خود را ندارد.

به گزارش ایلنا، امید کریمیان نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس که در حاشیه مرحله سوم مسابقات شنای باشگاه‌های کشور، با بیان این مطلب افزود: رشته شنا در کنار تیراندازی و سوارکاری جزو 3 رشته ای است که پیامبر اکرم(ص)فراگیری آن را به مسلمانان توصیه کرده و این امر بیانگر اهمیتی است که می بایست برای این رشته قائل شد.

عضو فراکسیون اقتصادی مجلس اضافه کرد: علاوه بر این شنا کارکردهای متنوع بسیاری دارد که می تواند تمامی طیف های سنی جامعه را دربر بگیرد و در کنار کارکردهای درمانی در ایجاد آرامش روانی، شادابی و سلامتی جامعه نقش آفرین باشد.

کریمیان با تاکید بر اینکه شنا در کشور مظلوم واقع شده و توجه لازم به آن نمی شود، اظهار داشت: متاسفانه به این رشته کلیدی متناسب با اهمیت و جایگاهی که دارد توجه لازم صورت نمی گیرد و جا دارد تا مسئولان وزارت ورزش نگاه ویژه ای به این رشته پایه داشته باشند و از آن حمایت کنند.

نماینده مردم مریوان در مجلس ضمن اعلام آمادگی برای کمک به پیشرفت شنای کشور تصریح کرد: مجلس آمادگی هرگونه کمک به پیشرفت رشته شنا در ابعاد همگانی و قهرمانی را دارد و آماده است تا با رفع مشکلات سخت افزاری و ساختاری زمینه توسعه و رشد این رشته فراهم شود.

در این دیدار جمعی از پیشکسوتان و اعضای خانواده شنای کشور از جمله محمد حسین اقبالی، اجاق و... مسائل و مشکلات پیش روی این رشته ورزشی را با نماینده مجلس در میان گذاشتند و خواستار توجه جدی مسئولان به رشته پایه و مادر شنا شدند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز