خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

688 نفر نامزد انتخابات شورای شهر و روستا در کهگیلویه و بویراحمد شده اند

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۲۴۵

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، تعداد نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا که در فرمانداری ها، بخشداری ها و دفاتر پیشخوان نام نویسی اولیه انجام داده اند را 688 نامزد عنوان کرد.

فتاح محمدی به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: 688 نفر برای انتخابات شوراهای شهر و روستا پیش ثبت نام کرده اند و از امروز نام نویسی رسمی از آنها در فرمانداری ها و بخشداری ها شروع شده است.

وی تعداد نامزدهای پیش ثبت نام شده در کهگیلویه و بویراحمد را 449 نفر برای انتخابات شورای اسلامی روستاها و 239 نامزد را برای انتخابات شورای اسلامی شهرها برشمرد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از 688 نامزد پیش ثبت نامی، 44 نامزد خانم هستند.

محمدی گفت: شهر یاسوج با 63 نامزد و روستای شاه زینعلی باشت با هشت نامزد بیشترین نامزدهای ثبت نامی مرحله اول را در کهگیلویه و بویراحمد به خود اختصاص داده اند.

وی تاکید کرد که نامزدهای انتخاباتی شورای شهر و روستا در زمان مراجعه به فرمانداری ها و بخشداریها،  مدارک اعلام شده کارت ملی, مدرک تحصیلی و عدم سوء پیشنه را به همراه کپی مدارک به همراه داشته باشند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: از امروز یکم فروردین ماه تا ششم فروردین ماه جاری برای نام نویسی نهایی به فرمانداری ها و بخشداری ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز