خبرگزاری کار ایران

عارف:

حضور پررنگ زنان در شوراهای اسلامی و شهر به کارآمدتر شدن این نهاد مدنی می‌انجامد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۱۳۹

رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در یادداشتی با تبریک ولادت حضرت زهرا، ابراز امیدواری کرد در دوره پنجم شوراهای اسلامی شهر و روستا شاهد حضور پررنگ بانوان باشیم.

به گزارش ایلنا، محمدرضا عارف در پیامی در اینستاگرام خود نوشت:

با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا سلام اللّه علیها، روز مادر و تولد حضرت امام خمینی (ره) و نیز آغاز سال جدید به همه هموطنان عزیز و با ادای احترام به  همه مادران و بانوان فرهیخته و با ایمانی که بحق شایسته عنوان مادری و موجب سکون خانواده‌ها هستند و نقش کلیدی و محوری در همه صحنه های مدنی، اجتماعی و سیاسی کشور دارند.

تاثیرگذاری زنان در تحکیم بنیان خانواده غیر قابل انکار است ولی از طرفی مشارکت زنان با توجه به بینش خاص آنها در عرصه‌های اجرایی و تصمیم‌گیری‌ها، نه تنها به نفع زنان است بلکه مردان نیز از آن سود می‌برند. بینش جامعی که از مشارکت زنان و مردان در عرصه اداره کشور ایجاد می‌شود، نگاهی هماهنگ برای حل مشکلات ایجاد می‌کند و راه‌حل‌هایی هماهنگ نیز پیشنهاد می‌کند که در نهایت، منفعتش برای همگان و کشور است.

یکی از جلوه‌های مشارکت زنان در اداره امور جامعه بی‌شک می‌تواند در نهاد مهم و تاثیرگذار شوراهای اسلامی شهر و روستا باشد و مطمئنم در شوراهای شهر و روستای دور پنجم شاهد حضور پررنگ بانوان فرهیخته خواهیم بود که به کارآمدتر شدن این نهاد مدنی که ثمره دولت اصلاحات است، می‌انجامد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز