خبرگزاری کار ایران

«پرسه در حوالی داستان امروز ۴» منتشر شد

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۰۶۶

جلد چهارم «پرسه در حوالی داستان امروز» منتشر شد.

به گزارش ایلنا، مجموعه داستان «پرسه در حوالی داستان امروز ۴» شامل ۹ داستان از  ۹ نویسنده در ۱۲۵ صفحه با شمارگان ۵۰۰ نسخه و  قیمت ۱۰هزار تومان در نشر کلاغ عرضه شده است.

این کتاب  با داستان‌های  «دره کُناری» از امیرحسین معتمد، «شکارچی» از نسرین اسدی، «فرحزاد» از لیزا فاخر، «ماهی‌های ریز بنفش» از لیلا امیری، «حریم عمومی» از سمیه صوفیان، «مادرم چتری است که در روزهای بارانی بسته است» از مینا رحمتی، «عصاره سنگ» از مرضیه صادقی، «تمام آدم‌های این نامه مرده‌اند» از بهاره ارشدریاحی و «ماهی‌ها» از مولود قضات همراه است.

حسین سناپور در مقدمه کتاب با عنوان «نویسنده کیست؟» نوشته است: انگار ناگریزم بگویم کسی نویسنده می‌شود که گریزی از نویسندگی نداشته باشد. یعنی او برای درآمد لزوما نمی‌نویسد (چه از این راه به درآمد خوبی برسد و چه نرسد). برای شهرت نمی‌نویسد (چه آن را دوست داشته باشد، چه نداشته باشد). برای موفقیت هم حتی نمی‌نویسد (دست کم  موفقیت به معنایی که در ذهن دیگران است). برای این می‌نویسد، چون بهترین کاری است که می‌تواند بکند. برای این می‌نویسد، چون واقعی‌ترین کاری است که می‌تواند بکند. چون فکر می‌کند واقعا با نوشتن می‌تواند کاری بکند. چون فکر می‌کند وجودش  بدون نوشتن چیزی کم دارد. چون فکر می‌کند ننوشتن بیش‌تر او را می‌ترساند تا نوشتن. چون فکر می‌کند به رضایت درونی خودش بیش‌تر نیاز دارد تا رضایت و تأیید دیگران.

جلد اول «پرسه در حوالی داستان امروز» شامل ۱۵ داستان در نشر تجربه عرضه شده است. این کتاب با داستان‌هایی از گلناز صالح کریمی، عقیل دادی‌زاده، پوپک نوید، لیلی مجیدی، علی زوارکعبه، امییرحسین فضل‌آذر شریبانی، آنیتا یارمحمدی، سپیده سیاووشی، رضا فکری، مرضیه  صادقی، محمد عطاریانی، سمیه امین، مسعود فدایی تبریزی، احسان کشت‌کار معینی و علی بهمرام همراه است.

جلد دوم نیز که شامل ۱۸ داستان در نشر یادشده منتشر شده با داستان‌هایی از نسیرین اسدی، احسان اسکندری، لاله امینی‌پور، مریم ایلخان، حکمت‌الله بابایی، رزیتا بهزادی، مرضیه جوکار، فرزانه راجی، بابک زمانی، بهمن طالبی‌نژاد، علی فاطمی،  ناهید قادری حاجی‌آبادی، حامد قارونی، نگار کماسی، محسن عباسی، نسیم مرعشی،  زهرا مهدوی و مهدیه مطهر همراه است.

همچنین جلد سوم این مجموعه که در نشر کلاغ راهی بازار شده است با ۱۶ داستان از بهدین اروند، مروا باقریان، مسعود حکیمی، گلرنگ رنجبر، لیلا روغن‌گیر قزوینی، محمد زارعی، خدیجه شریعتی، علی‌رضا شهبازی، الاهه علی‌خانی، مجتبی فدایی، مهدی قلمی، مهرداد موسویان، مرتضی مهرآیین،  زهره میرعیسی‌خانی، لیلا نوحی‌طهران و اشکان نیری به چاپ رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز