خبرگزاری کار ایران

با پایان سال ۹۵؛

اردوی تیم‌های ملی تکواندو به پایان رسید

asdasd
کد خبر : ۴۷۱۰۲۴

اردوی تیم‌های ملی تکواندو کشورمان در دو گروه مردان و زنان و در دو بخش کیوروگی و پومسه به منظور تعطیلات عید به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، تمرینات تیم ملی مردان اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان 2017 عصر روز گذشته به پایان رسید و ملی‌پوشان، از روز یکشنبه (6 فروردین‌ماه) تمرینات خود را در خانه تکواندو پیگیری می‌کنند.

کامران مردانی‌پور، هادی تیران ولی‌پور، محمد کاظمی، سروش احمدی، سالار وحیدی، امیرمحمد بخشی، امیرحسین ساسان، امیرحسین امیدی، پوریا عرفانیان، محمدرضا خانی، سیاوش فخرایی، آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، میرهاشم حسینی، بهنام اسبقی،‌ علیرضا علیاری، مهدی خدابخشی، مسعود حجی‌زواره، سعید رجبی و سجاد مردانی 21 تکواندوکار حاضر در اردو هستند و هدایت این تیم برعهده «مهدی بی باک» به عنوان سرمربی و «علیرضا نصرآزادانی» و «هادی افشار» به عنوان مربی است.

اردوی تیم‌های ملی تکواندو به پایان رسید

تیم ملی تکواندو زنان نیز عصر روز گذشته (شنبه) تمرینات خود را به پایان رساند و پس از استراحتی 5 روزه، از روز جمعه (4 فروردین‌ماه) فاطمه مداحی، کیانا اخوان، سودابه پورصادقی، مهسا پورمیرزا، ناهید کیانی، فاطمه اموری، مهسا جدی، طیبه پارسا، حنانه همتی، کیمیا علیزاده، پریسا جوادی، هانیه اخلاقی، ملیکا میرحسینی، نفیسه مخلصی،‌اکرم خدابنده و فاطمه مصطفایی تمرینات خود را زیر نظر مهرو کمرانی (سرمربی)، فاطمه صفرپور، سارا خوش جمال فکری و ریحانه فولادى (مربیان) پیگیری می‌نمایند.

اردوی تیم‌های ملی تکواندو به پایان رسید

همچنین تیم اعزامی نوجوانان دختر به مسابقات قهرمانی آسیا در بخش کیوروگی و با ترکیب مبینا نژاد کته سری، مهلا مومن‌زاده، زهرا علیزاده، دنیا محمدی، ستاره چابکی، مبینا شاکری، یلدا ولی‌نژاد، زهرا شجاعی راد، مبینا بابالو و زهرا پوراسماعیل روز گذشته (شنبه) به مرخصی رفتند و ادامه تمرینات خود را برای حضور قدرتمند در نهمین دوره این مسابقات از پنجشنبه (3 فروردین‌ماه) آغاز می کنند. هدایت این تیم را «اعظم درستی» به عنوان سرمربی و «نیلوفر صفریان»، «معصومه محمدیان» و «محبوبه محمدنژاد» به عنوان مربی برعهده دارند.

اردوی تیم‌های ملی تکواندو به پایان رسید

نوجوانان پومسه رو دختر کشورمان نیز که مهیای حضور در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا می‌شود با ترکیب مرجان تاجی رستم آبادی، راضیه آقایی و ریحانه عمرانی مقدم در بخش استاندارد و فروغ راسخ، تارا مردانی و فاطمه بیدکی در بخش ابداعی از دیروز (شنبه) به استراحتی 4 روزه رفتند و از پنجشنبه (3 فروردین‌ماه) تمرین خود از سر می گیرند. این تیم تمرینات خود را زیر نظر «فاطمه اسدپور» به عنوان سرمربی و «آتوسا فرهمند» به عنوان مربی پیگیری می‌نماید.

اردوی تیم‌های ملی تکواندو به پایان رسید

اما تیم ملی تکواندو اعزامی به چهارمین دوره مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی نیز که با ترکیب مهدی اسحاقی، جعفر خلیل‌زاده، محمد گودرزی، صادق دهقان، آریان محمدی، مهدی یوسفی، سیدحسین احسانی، محمد صفایی، احمد خسرو فر، مهدی جلالی، مهدی قیاسی، علیرضا درویش‌پور، احمد محمدی، فرشاد قیاسی، حسین قربان‌زاده و آرش دباغ خود را برای حضور در این رویداد آماده می کند، امروز (یکشنبه) آخرین روز از اردوی خود را سپری کرده و مجددا از روز شنبه (5 فروردین‌ماه) تمرینات خود را از سر می‌گیرند.

هدایت این تیم برعهده فریبرز عسکری بعنوان سرمربی، علی محمد بسحاق و مهدی احمدی بعنوان مربی می‌باشد.

اردوی تیم‌های ملی تکواندو به پایان رسید

تیم‌ملی پومسه پسران کشورمان نیز که با ترکیب محمدعلی عباس نژادیان، رضا نظری و علیرضا ابراهیمی در بخش پومسه استاندارد و سیدعلی موسی‌نیا و محمدعلی فرهنگی در بخش ابداعی خود را برای حضور در چهارمین دوره مسابقات قهرمانی پومسه آماده می‌کند، آخرین مرحله تمرین خود را در سال 1395 امروز (یکشنبه) انجام داده و پس از پشت سر گذاشتن استراحتی 3 روزه از پنجشنبه (3 فروردین‌ماه) به اردو بازمی‌گردند. سرمربی این تیم علی سلمانی است و مهدی صمدیان تبار و حسین بهشتی مربیان تیم می‌باشند.

اردوی تیم‌های ملی تکواندو به پایان رسید

همچنین امیر ولی‌پور، حمیدرضا صدری، حامد اصغری، ابراهیم صفری، حمیدرضا هادیان، امیرعلی پروینی،‌ رضا مختاری، محمدحسین یزدانی، امیرحسین وقوعی آذر و محمدعلی خسروی، رضا جمشیدی،‌ اشکان زحمت‌کشان، مهران برخورداری، علی اشکوریان، آرین آرش و محمد آجرلو اعضای تیم‌ملی نوجوانان، از عصر امروز (یکشنبه) به مرخصی می‌روند و ادامه تمریناتشان را از شنبه (5 فروردین‌ماه) زیر نظر وحید عبداللهی (سرمربی) و حسین کریمی، سعید رمضانی و رشید فتاحی (مربیان) پیگیری میکنند. محمدرضا زوار نیز مدیر فنی تیم می‌باشد.

اردوی تیم‌های ملی تکواندو به پایان رسید

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز