خبرگزاری کار ایران

شکسپیر برای سیمئونه چه می‌سراید؟

تقابل قدرتمندانه اتلتیکو مادرید و لستر سیتی در لیگ قهرمانان اروپا

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۹۲۴

دو تیم اتلتیکو مادرید و لستر سیتی در حالی روبه روی هم قرار می‌گیرند که هر دو تیم در بازی‌های قبلی خود به نتایج قابل قبولی رسیده‌اند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت گل، این دو باشگاه در خیلی از موارد شبیه به هم هستند. هر دوی آن‌ها می‌خواهند بر رقیبان خود برای کسب عنوان قهرمانی لیگ اروپا غلبه کنند. و اگرچه پیروزی لستر سیتی شوک بزرگتری با توجه به اندازه نسبی باشگاه بود. ممکن است که استنباط شود که سرنگونی اتلتیکو مادرید به عنوان دومین باشگاه بزرگ جهان به همان اندازه قابل توجه بود. 

اتلتیکو مادرید در اصول کار سخت، سازماندهی تاکتیکی و همچنین در اختیار داشتن ستارگانی چون آنتونیو گریزمان موفق بوده است. آن‌ها از طرفداران خشن خود سود بردند درحالیکه به دستاوردهای یکدیگر احترام می گذارند. احتمالا احساس میکردند که قرعه کشی می توانست بدتر از این باشد. اتلتیکو مادرید با پنج امتیاز کم تر نسبت به رقیب خود سویا در لالیگا چهارم هستند. 

بعد از اخراج کلودیو رانیری از تیم لستر، با آمدن کریگ شکسپیر دوباره تیم احیا شد، آن‌ها یک پیروزی 2-0 چشمگیر در بازی خانگی خود داشتند. 

این سخت است که بایرلورکوزن بداند چه چیزی باعث شکست 4-2 آن‌ها در بازی مقابل اتلتیکو مادرید شد. اما سیمئونه هیچ عذرخواهی تساوی 0-0 در کالدرون نکرد.

در مرحله گروهی، که اتلتیکو پنج بازی از شش بازی خود را برده است در حالی که فقط دو گل را واگذار کرد، ممکن است یک نمایش دقیق‌تر از آنچه که قبلا ارائه کردند نشان دهند. آلگری برخلاف سیمئونه طالب یک نمایش چشمگیر قبل از نقل و انتقالات تابستان است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز