خبرگزاری کار ایران

از طریق ویدئو کنفرانس و از روستای چارک استان بوشهر انجام شد؛

افتتاح 4623 پروژه عمرانی، آموزشی و بهداشتی توسط رئیس جمهور

کد خبر : ۴۷۰۶۴

محمود احمدی‌نژاد با استقبال و همراهی گرم مردم روستای چارک در مسجد این روستا حضور یافت و از طریق ارتباط زنده تلویزیونی 4 هزار و 623 طرح و پروژه عمرانی و روستایی را افتتاح کرد.

با حضور رئیس‌جمهور در روستای چارک استان بوشهر از طریق ویدئو کنفرانس به طور همزمان 4 هزار 623 طرح عمرانی، آموزشی و بهداشتی روستایی در سراسر کشور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

به گزارش ایلنا، محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر امروز (پنج‌شنبه) با استقبال و همراهی گرم مردم روستای چارک در مسجد این روستا حضور یافت و از طریق ارتباط زنده تلویزیونی 4 هزار و 623 طرح و پروژه عمرانی و روستایی را افتتاح کرد.

رئیس جمهور به صورت نمادین با پنج روستا در استان‌های مختلف کشور در ارتباط ویدئو کنفرانسی دستور افتتاح پروژه‌های روستایی را صادر کرد.

طرح‌های عمرانی، آموزشی و بهداشتی روستایی در بخش های بهداشتی درمانی، آموزشی، ارتباطی و مخابرات، ورزشی، راهسازی، برق‌رسانی، مقاوم‌سازی منازل روستایی و گازرسانی است.

با حضور رئیس‌جمهور همچنین طرح‌های عمران روستای چارک شامل گاز‌رسانی و نصب 400 علمک انشعاب گاز، ساخت و مقاوم‌سازی 65 مسکن روستایی، آسفالت کوچه‌ها، روشنایی معابر، زمین چمن مصنوعی، طرح ساماندهی گلزار شهدای روستا به بهره‌برداری رسید.

روستای چارک به عنوان نخستین روستای قرآنی به دهکده قرآنی معروف است و 95 درصد جمعیت این روستا با قرآن مأنوس هستند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز