خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان مطرح کرد:

اوقاف زنجان دارای پروژه هایی در حوزه اقتصاد مقاومتی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۵۲۹

مدیرکل اوقاف و امور خیریه زنجان گفت: اوقاف زنجان دارای پروژه هایی در حوزه اقتصاد مقاومتی بوده است که سال آینده به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام ، احمد نیکنام امروز پنج شنبه (26اسفند) در جمع خبرنگاران با اشاره به اشاره به اجرای طرح ملی آرامش بهاری به صورت ملی در کشور، اظهار داشت: امامزادگان باید به قطب فرهنگی کشور تبدیل شوند.

حجت الاسلام نیکنام ، با بیان اینکه امسال در 37 بقعه استان طرح بهاری با 9خیمه معرفتی اجرایی می شود، افزود: استان زنجان، شاهد برگزاری طرح ملی آرامش بهاری با خیمه های معرفتی با حضور مبلغین در تمامی شهرستان ها خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به 4 بقعه که میزبان مراسم تحویل سال خواهد بود، اظهار داشت: مراسم سال تحویل امامزاده سید ابراهیم زنجان از شبکه استانی به صورت مستقیم پخش خواهد شد.

این مقام مسئول فرهنگی در استان زنجان، نمایشگاه ها و خیمه های عفاف و حجاب و ادعیه و توسل را از اهم برنامه های این طرح در استان برشمرد و گفت: از فردا این طرح برای آرامش مردم اجرایی می شود.

وی، آموزش و نقش هیات امنا و خادمین را در این راستا مهم دانست و گفت: شاهد آموزش های مهم در این زمینه بودیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان زنجان، خبر از 67 وقف جدید در سالجاری داد و گفت: اوقاف و امور خیریه استان زنجان دارای پروژه های اقتصاد مقاومتی مطلوب بوده است.

حجت الاسلام نیکنام، اضافه کرد: در استان پروژه های اقتصاد مقاومتی در راستای اشتغال زایی اجرا می شود که در این راستا در سال آینده شاهد بهره برداری چند مجموعه گلخانه ای خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز