خبرگزاری کار ایران

مدیرکل منطقه شمال شرکت توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل:

کمربندی چالوس افتتاح شد/ رفع گلوگاه ترافیکی جاده در پیک سفر

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۵۱۴

مدیرکل منطقه شمال شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل از افتتاح 1.5 کیلومتر از کمربندی چالوس حدفاصل تقاطع نواب تا سه راهی مرزن آباد به صورت چهار خطه خبر داد.

حسن کلهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: دقایقی پیش کمربندی چالوس به طول 1.5 کیلومتر حدافاصل تقاطع نواب تا سه راهی مرزن آباد به صورت چهار خطه شامل پل دهانه ورودی تونل چالوس و رمپ‌های طرفین به افتتاح رسید.

وی با بیان این که با افتتاح این قطعه مهم‌ترین گلوگاه ترافیکی این مسیر رفع شد، ادامه داد: برای چهار خطه کردن این یک و نیم کیلومتر 5 میلیارد تومان هزینه شده است.

کلهری با اشاره به ترافیک سنگینی که به دلیل نبود این کمربندی در ایام پیک به وجود می آمد، اظهار داشت: ترافیک قطعه چهار آزادراه تهران- شمال و جاده کندوان وارد این قطعه می‌شد که دو خطه بودن مسیر ترافیک سنگینی را ایجاد می کرد.

مدیرکل منطقه شمال شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل ادامه داد: با افتتاح این کمربندی ترافیک ورودی به جاده چالوس به شرق استان مازندران تقسیم و ترافیک روان به سمت نوشهر هدایت می شود.

کلهری افزود: پیش از این تونل چالوس و پل بزرگراهی این منطقه به افتتاح رسیده بود و امروز هم حد فاصل تقاطع نواب تا سه راهی مرزن آباد چهار خطه شد.             

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز